Gå til innhold

processes, hvor mange er normalt?

Anbefalte innlegg

Er vel ikke mange som kjører 2000 pro. her inne.. men jeg lurer på ca hvor mange "processes" som bør gå? Har ingen problemer med maskinen, men synes 25 er ganske mye. CPU usage ligger hele tiden langt nede, selvfølgelig bortsett fra hvis jeg kjører flere tyngre programmer. Noen som har tips om hva jeg kan disable kanskje? Bruker maskinen nesten bare til surfing, litt nedlasting, cd/dvd brenning og photoshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chief_R-W, jeg kjører XP Pro med Service Pack 2. Min prosessliste er nok først og fremst et resultat av informasjonen på BlackVipers side, som dessverre ser ut til å være under arbeid for tiden. Jeg har et inntrykk av at der er mange som anser denne siden for å være selve bibelen til å redusere antall prosesser i 2000 og XP.

Adressen er http://www.blackviper.com . Så får vi håpe den ikke er nede så lenge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har 41 i Windows 2000 akkurat nå. skal kjøre en msconfig når jeg får tid så får jeg litt mindre prosesser også :p mange av de prosessene jeg har liggende går på drivere, antivirus, antispyware og brannmur+ Winamp, Opera osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...