Tigergutt Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei! Dette er muligens ikke helt gjennom tenkt... Men tenkte jeg skulle Sette sammen en StuePC(Selvølgelig)... Men det å få skjerbilde opp på Vanlig stue TV fra HTPC??? Eller må jeg ha en liten "monitor" vedsidenav. D.v.s når jeg starter opp HTPC på valig TV???? Da jeg ikke har testet dette selv... Lurer jeg da selfølgelig på dette.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det eneste eg vet, er at du må ha skjermkort som har støtte for TV-ut og scart kabel inngang/utgang på TVet.. då skal det funke. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 TV-ut port på skjermkortet -> S-video kabel til TV-en (hvis den støtter dette) -> lydkabel fra PC til TV. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hei! Jeg er med på at jeg må ha TV-ut.... Men vil den starte opp, med Vanlig TV.... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) nei. du må skifte det når du kommer inn på Windows. det må værtfall eg. med mindre du han en liten dings som gjør at du kan putte video kabelen inn i den dingsen, og koble den dingsen inn der skjermkabelen står. så startert den direkte på TV. dings =omformer fra vanlig til s-video utgang Endret 17. april 2005 av vegis Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Med Nvidia sine skjermkort kan du sette TVen som hovedskjerm. TVen vil da fungere på samme måte som en PC skjerm og det vil derfor ikke være nødvendig å koble til en annen monitor. Det er hvertfall slik min HTPC oppfører seg Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 på min PC, må eg forandre på det når eg slår på PCen Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du stiller inn hva som er hovedskjerm, dvs PCskjerm eller TVen, i driverne. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Glimrende Det var det jeg var ute etter... Takker for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå