Solarstone Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Upc ringte meg og sa at de setter opp hastigheten min til det dobbelte! DAMN sier jeg...haddet akkurat planer om og bestille en litt raskere linje ifra dem. Men trenger jo ikke det nå Edit: Noen andre som også har fått denne beskjeden? har foresten ikke fått dobbel hastighet enda. Si ifra hvis du allerede har fått. Endret 16. april 2005 av darapa Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 trenger du bedre bekreftelse enn fra selskapet selv ? ;p Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Sorry Folks! var nokk bare jeg som er et surre hue. Ringte upc for og være helt sikker og viser det seg at det ikke var en gratis oppgradering! tror han som ringte prøvde og lure meg siden jeg var så trøtt hehe Ps! bare slett hele posten her hvis noen gidder Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Stenges Då posten inneholdt opplynsinger som ikkje stemte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg