djrack Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hei.. jeg hold på å laste ned noe med BitComet (torrent), Men så kom jeg borti Delete knappen, så den nedlastningen ble borte . Noen som hvet hvordan jeg kan få den igjn? Den har lastet ned siden kl. 10:00, og var på 54%, så det er trist å miste den nå . Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Laste ned torrenten på nytt, og fortsette? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Feilpostet, samt brudd på tre-ords-regelen og lite beskrivende emnetittel = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg