VegardStr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hei, lurer på å kjøpe dette lyeset, og feste inni dataen, men lurer på om en ting: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLB1BL etter at den er koblet til, er det då mulig å bruke andre siden av kabelen til en harddisk osv???? skjønner dere spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jada, hvis det er den strømkontakten (4-ping molex) du tenker på? Det er en "splitter" tilfelle du har ikke flere ledige. Lenke til kommentar
icer Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Molex kontaktene i PSU er alle parallellkoblet så du kan bare koble i vei, så lenge det ikke trekker så mye at HD og CD-ROM'ene ikke får nok strøm til å fungere da... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 men ser denne normal ut hvis eg plasserer den inni kabinettet istede for utenfor, slik som det er vist på bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg vil ikke anbefale den hvis du skal ha noe som lyser bra. har hatt slik selv, og ble ikke imponert. gå for en kald-katode! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 tørr ikke med kald katode.. har hørt to tilfaller av at de har tatt fyr, og det er to for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå