Bayasen Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Da jeg for fire fem mnd siden gikk over fra å bruke stasjonær PC til bærbar tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et eksternt kabinett. Jeg hadde da en ett år gammel WD harddisk i den gamle stasjonære PC'en som jeg gjerne ville kunne koble den til min nye bærbare maskin. Jeg kjøpte meg en derfor en ICY BOX som jeg ble anbefalt. Denne disken/kabinettet har virket prikkfritt helt til for to uker siden. Jeg koblet den til en annen PC (noe jeg har gjort før og som ikke har bydd på problemer), men da jeg skulle koble den tilbake på min igjen fant ikke maskinen den eksterne disken... Har forsøkt med både USB2 og Firewirekabel, men er fortsatt ingen kontakt. Har også tatt alt fra hverandre og satt det sammen igjen uten resultat. Derfor, er det noen som har hatt samme problem, eller evt vet hva som kan være feil? Hilsen Bayasen Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ta en titt i Disk Managment under egenskaper i min datamaskin, kan tenkes at du ser disken der... Sjekk ihvertfall. Lenke til kommentar
Bayasen Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 hmm... Disk Management finner ingenting. Tenkte å sette disken inn i min gamle PC og se om den funker der. Håper det, hvis ikke blir det kjipt å miste 120Gb med oppsamlet musikk og filmer... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Du har vel platene og filmene på dvd enda sikkert så Lykke til. Lenke til kommentar
Bayasen Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 ja. men det er jo litt jobb å overføre alt omigjen da... Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 du ble anbefalt et ICY BOX kabinett? jeg har hørt at det er noe man burde styre unna. vel og merke hørte jeg dette etter at jeg hadde kjøpt meg et icy box selv da, men det var til dvd-brenner. har dog ikke hatt noe problem med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå