molukk Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Heisann! Har problemer med mitt GF2 kort(64mb). Etter eg har installert detonator driverene så henger PC`n seg opp når eg spiller. Korte er dett PixelView gf2mx200. :sad: Lenke til kommentar
molukk Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 kom ann da!! noen forslag om hva som er feilen??? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Øh, kanskje vente "litt" før du kan forvente noen svar? 1 minutt etter at du har lagt inn melding og så maser du .. :smile: Men over til spørsmålet. Prøvd en annen driver? (eldre version f.eks) Lenke til kommentar
molukk Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 hehe litt utålmodig.. :razz: Har prøvd mange drivere,men ingen virker. Og dem som har lagt skjermkortet har bare detonator drivere til det Lenke til kommentar
Schweein Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg hadde samme problemet med mitt Creative Geforce 2 GTS. Pc'en hang seg opp hvergang jeg startet et spill som trengte Direct 3D elr. OpenGL. Tror jeg har funnet løsning på problemet nå. Det jeg har gjort er å klokket ned skjermkortet og satt ned Data Transfer Rate til AGP 1x. Det funket ihvertfall for meg. Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Du har to skjermkort!? I såfall ta ut det ene!! Ikke sett ned til AGP 1x for da kan du bare spille doom 1 på dårligste oppløsning med ditt TNT kort. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Ehm.. det er jo en selvfølge at man legger inn nyeste drivere og kjører kortet i UOVERKLOKKET tilstand før man skriker etter hjelp... Tilbake til problemet, gjør dette + legge inn nyeste chipset driver + Windows update + load bios defaults, og hvis det fremdeles er problemer så kan vi starte mer spesifikk feilsøking. Lenke til kommentar
Schweein Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei molukk Ta en tur innom guru3d.com sitt Forum. Det e jævli mange der som slit med det samme problmet som du har her. Såkalte loops. Prøv isåfall å skru av Fast Write/Sideband. Og for guds skyll, det kan hjelpe å sette ned til AGP 1x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå