intelli-musa Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg tenkte å se film i kveld med PC`en min, så da tenkte jeg å prøve på å koble den til TV`en og annlegget i stua. men når jeg kobler den på TV`en med en Compositt-kabel så kommer bare svart/hvitt bilde på TV`en. har koblet på en vanlig skjerm og den viser bildet i farger. bruker en overgang fra s-video til Compositt fra skjermkortet. hva gjør jeg galt? kom med forslag.. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du må skifte fra NTSC til PAL. : ) Lenke til kommentar
didak Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Var det så at du har S-video ut fra pcen og overgang til Composite inn på tven? S-video signalet består av et svart hvitt signal og et separat fargesignal. Mens i et Composite signal er fargene modulert inn oppå svartvitt signalet. Tror kanskje jeg ville sett litt på den overgangen din jeg... Lykke til og gi gjerne tilbakemelding på om du får det til! Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 hvordan gjør jeg det da j0ppe? det som er rart er at jeg har en pc med 650Mhz cpu som det går helt fint med når det gjelder farger, men litt vanskelig å se film på den uten aat den henger seg opp men takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Jeg fant ut hva som var feilen, jeg måtte inn i Catalyst controll center og gjøre om på noen innstillinger, den øverste innstillingen står nå på less og da jeg gjorde det om til Less så ble det farger... så da blir det film i kveld Jippi! dette ble det 100 innlegget mitt, og jeg vil takke alle som har hjulpet meg det siste året på hw.no Endret 16. april 2005 av intelli-musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå