magfa Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Veggfeste til flatskjermer er jo helt vilt dyrt. f.eks den billige plastma tv'en QPVision QPV42SDL koster 9890, som jo er billig, men veggfeste koster jo 2500 kr extra. ?? det henger jo ikke på greip. så jevla avansert er det vel ikke. kan man kansje bruke/modifisere f.eks Shark sitt Veggfeste til plasma som koster kun 395 !! så har man spart over 2000 kr ! om man har litt peil så klarer man nok det. Lenke til kommentar
icer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmmm.... Kan jo forsåvidt sveise deg noen også... Så pusse ned og lakke..., ser jo egentlig ikke rammen da pga. plasma'en Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 kan man kansje bruke/modifisere f.eks Shark sitt Veggfeste til plasma som koster kun 395 !! så har man spart over 2000 kr ! om man har litt peil så klarer man nok det. Var og så på den QPV42SDL-skjermen i dag hos en kamerat, siden jeg bestilte den forrige uke. Målte mellom skruene som skal festes i veggfestet, og joda, her var det (ca mål med A4-ark siden jeg ikke hadde målebånd): Nesten 65 cm i bredden, rett over 40 i høyden. Dette passer jo bra med de målene som står på shark sitt veggfeste, ser for meg dette vil passe ganske glatt da faktisk. Til 400 kroner det nesten så lett å bare bestille for å prøve, og så benytte seg av angreretten hvis ikke. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Tja.... hvor mye vil du "satse" på at veggfeste tåler vekten fra tv'en da? En ting er iallefall sikkert for meg, hvis jeg skal invistere i en "heng på veggen tv" så skal jeg såklart kjøpe et godkjent veggfeste også! Jeg er ikke så glad i yatzy med andre ord... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Det går jo å sjekke litt selv å da. Man må ikke betale en formue for å få noe som er bra nok. Har ikke så mye med yatzy å gjøre, men med hvor smart man er. Men om man ikke klarer å finne ut av slike "tekniske" ting så er det kansje greit at man betaler 10x extra så man er sikker. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hvorfor tror du tven er så billig da? jo, fordi man må kjøpa alt utenom. Veggfeste, bordstativ, høyttalere. Alt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hehe, genialt tenkt Kissa4ever!! Ren markedsstrategi det der.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvorfor tror du tven er så billig da? jo, fordi man må kjøpa alt utenom. Veggfeste, bordstativ, høyttalere. Alt. Er jo ofte slikk det skjer. Betaler du lite for en vare innen elektronikk så må du nesten belegge deg på å svi av litt ekstra for tileggsutstyr som er nødvendige. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har den TV'en virkelig ikke linje utganger for lyd?? Er det vanlig at plasma-tv'er ikke har det? Lenke til kommentar
slemslem Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har den TV'en virkelig ikke linje utganger for lyd?? Er det vanlig at plasma-tv'er ikke har det? Du kan få lyd ut via en scart-tilkobling, men den har ikke standard lydutgang nei. Husk at dette er den billigste plasmaskjermen du får, noe må de ha spart penger på. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor tror du tven er så billig da? jo, fordi man må kjøpa alt utenom. Veggfeste, bordstativ, høyttalere. Alt. Men hvem vil ha høyttalere til en plasma? man vi jo kjøre lyden gjennom hjemmekino anlegget Har den TV'en virkelig ikke linje utganger for lyd?? Er det vanlig at plasma-tv'er ikke har det? Ser slikt ut... billig skjerm, billige løsninger Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor tror du tven er så billig da? jo, fordi man må kjøpa alt utenom. Veggfeste, bordstativ, høyttalere. Alt. Men hvem vil ha høyttalere til en plasma? man vi jo kjøre lyden gjennom hjemmekino anlegget Og for familien som driter i hjemmekino, men skal ha et "tøft" nytt tv? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hvorfor tror du tven er så billig da? jo, fordi man må kjøpa alt utenom. Veggfeste, bordstativ, høyttalere. Alt. Men hvem vil ha høyttalere til en plasma? man vi jo kjøre lyden gjennom hjemmekino anlegget Og for familien som driter i hjemmekino, men skal ha et "tøft" nytt tv? Synd for dem... Men seriøst konge bilde og lyd som ikke står i syil? Ja ja da er det jo bare å kjøpe høyttalere da, men det som er greit er om at de kan tas av og grunnen til at mange plasma tver leveres uten er jo at stor parten av de som kjøper kjører lyg gjennom andre høyttaler en de som er en opsjon til disse plasmaene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå