bokhylle Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 Du hakke fått tatt noen bilder eller erlendru?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 nei huff det har jeg glemt.. får prøve å ta noen i morgen da.. er ikke så lett å huske på når man må sitte å se på det nye fine kabinettet vettu.. Lenke til kommentar
Thermaltake Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 JEG anbefaler å ikke skifte, for jeg skulle skifte min DELL til nytt kabinet! Når du skal skifte merker du at DELL kabineter er spesial konfigurert, så jeg måtte limme på prosessor vifta pga. det!!! Men hvis du vil så må du regne med å betale for ekstra deler til nye kabinetet!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) JEG anbefaler å ikke skifte, for jeg skulle skifte min DELL til nytt kabinet! Når du skal skifte merker du at DELL kabineter er spesial konfigurert, så jeg måtte limme på prosessor vifta pga. det!!! Men hvis du vil så må du regne med å betale for ekstra deler til nye kabinetet!!! å dette var for 100 år siden da? prosessor vifta var stort sett det eneste problemet mitt.. men det gikk da fint med litt improvisasjon og kreativitet.. jeg har ikke kjøpt noe nytt fordi jeg ikke fikk til å flytte over.. Endret 22. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Har du tatt noen bilder eller? Vil gjerne se ossen det ble. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 nå har jeg gjort det for 5minutter sia faktisk.. gå inn på http://erlendru.tk/.. alt er tatt med litt dårlig webcam da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 så bra ut det der jeg mener at tsunami er det desidert peneste kabinettet thermaltake har laget. grattis med nytt kabiss Lenke til kommentar
sigen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Så ikke noe unormalt der nei (kanskje fordi det var litt dårlig kvalitet på bildene) Grattla me nytt kabiss ja Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 så bra ut det der jeg mener at tsunami er det desidert peneste kabinettet thermaltake har laget. grattis med nytt kabiss det er jeg helt enig i deg med (utrolig nok) men det er litt trangt inni da.. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ble pent det der, erlendru... Grattulere med nytt kabinett da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå