sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 De må stå på rett sted for å få alt til å funke, men du kan jo f.eks. sette HDD-LED og PWR-LED på hverandres plass uten problemer, eneste er at det ser ut som om HDD`en jobber konstant, og pc`en står på veldig ujevnt USB og lyd er nok ikke noe problem, siden du enten har de, eller så har du e ikke. Tror nok DELL følger standarden på disse feltene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 så er det det hvor de skal stå da.. men det går vel ann å prøve forskjellige løsninger og se litt på den opprinnelige kontakta og sånt... har et nytt kabinett og psu stående her, men jeg har vært veldig usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke.. leste her at både psu'en og hovedkortet kan ryke..(med ny psu da) men trur kanskje jeg tar sjansen og prøver nå uansett.. eller kanskje jeg skal prøve den gamle psu'en for å være på den sikre siden litt synd å ikke få brukt en splitter ny psu da..(visste ikke om det som sto i posten når jeg kjøpte den..) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 et alternativ er jo å ta knapper osv fra et annet kabinett og bruke det. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 erlendru, Ossen kabinett har du kjøpt? Har du satt inn delene eller? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 erlendru, Ossen kabinett har du kjøpt? Har du satt inn delene eller? thermaltake tsunami.. har ikke satt inn delene enda nei.. tenkte kanskje jeg skal gjøre det nå snart.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Du må si ifra om det funka og legge ut bildet når du er ferdig da. Ossen dell har du? Lenke til kommentar
Manga Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Etter som jeg har erfart bruker dell standar psu`er. Riktignok psu`er fabrikert for dell.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 erlendru, har du satt inn delene i det nye kabinettet nå eller?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 nå har jeg det! drivd i ett siden klokka 1700.. stort sett alt passa... men sleit noe så sinnsykt når jeg skulle sette på den nye cpu-kjøleren...den "ramma" som den dell-kjøleren satt i passa ikke på den nye...så det blei litt "modding" av den.. ser ut som en sånn macgyverløsning nå.. hovedkortet passa helt fiint.. måtte bare borre nye hull til den "ramma" som går gjennom hovedkortet og inn i kabinettet.. fikk bare powerswitchen til å funke da.. bare satte den inni sånn som sigen sa.. men leddene og reset-knappen funka ikke...men det får jeg vel leve med da.. usb og lyd har jeg ikke satt inn og prøvd enda... det panelet bak der hvor man putter inn kontakter og sånt passa helt utmerket.. (husker ikke hva det heter for øyeblikket.. bruker nå dell-psu'en.. passa helt utmerket i kabinettet så dell bruker atx ja er ikke helt ferdig enda da..har en viftestyring og noe sånt småtteri som skal inn da..(rydde litt inni der også ) får se når det blir.. hvertfall ikke i mårra.. da kommer det hund i huset.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Du må si ifra om det funka og legge ut bildet når du er ferdig da. Ossen dell har du? kan se om jeg får tatt noen bilder en gang.. har/hadde dimension 4600.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Du må si ifra om det funka og legge ut bildet når du er ferdig da. Ossen dell har du? kan se om jeg får tatt noen bilder en gang.. har/hadde dimension 4600.. Kan du prøve å ta noen bilder i dag og poste dem. Hadde vært veldig fint Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 sorry, får ikke tatt noen bilder i dag... vi har fått bikkje i dag så jeg har vært litt opptatt... men skal prøve å gjøre det når jeg får tid.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Dell sier at det ikke er mulig å skifte kabinett på dell dimension 2400. Skal jeg prøve? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dell sier at det ikke er mulig å skifte kabinett på dell dimension 2400. Skal jeg prøve? Ja, prøv det. Håper du får det til, sånn at du kan bevise at DELL har feil Lenke til kommentar
Havon Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dell sier at det ikke er mulig å skifte kabinett på dell dimension 2400. Skal jeg prøve? Det går jo an, men om resultatet blir "vakkert" er en anna sak Når du er ferdig så ringer du til dell å sier at de hadde feil Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 erlendru: Hva slags cpu kjøler kjøpte du da du kjøpte ny?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 erlendru: Hva slags cpu kjøler kjøpte du da du kjøpte ny?? Zalman CNPS7000B-Cu Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Har du fått tatt noe n bilder?? Endret 20. april 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 legg ut bilder da! Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Heisann! Jeg vil også gjerne bytte kabinett fra Dell Dimension 8300 til http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...RR103B&toc=3015 Noe jeg må huske på? (Ny CPU Vifte?) Går dette i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå