Gå til innhold

Bytte kabinett på dell

Anbefalte innlegg

De må stå på rett sted for å få alt til å funke, men du kan jo f.eks. sette HDD-LED og PWR-LED på hverandres plass uten problemer, eneste er at det ser ut som om HDD`en jobber konstant, og pc`en står på veldig ujevnt ;):cool:

USB og lyd er nok ikke noe problem, siden du enten har de, eller så har du e ikke. Tror nok DELL følger standarden på disse feltene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så er det det hvor de skal stå da.. :roll: men det går vel ann å prøve forskjellige løsninger og se litt på den opprinnelige kontakta og sånt...

har et nytt kabinett og psu stående her, men jeg har vært veldig usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke.. leste her at både psu'en og hovedkortet kan ryke..(med ny psu da) :dontgetit: men trur kanskje jeg tar sjansen og prøver nå uansett.. :scared: eller kanskje jeg skal prøve den gamle psu'en for å være på den sikre siden :hmm: litt synd å ikke få brukt en splitter ny psu da..(visste ikke om det som sto i posten når jeg kjøpte den..) :(

Lenke til kommentar

nå har jeg det! drivd i ett siden klokka 1700.. :p stort sett alt passa... men sleit noe så sinnsykt når jeg skulle sette på den nye cpu-kjøleren...den "ramma" som den dell-kjøleren satt i passa ikke på den nye...så det blei litt "modding" av den.. ser ut som en sånn macgyverløsning nå.. :p

hovedkortet passa helt fiint.. måtte bare borre nye hull til den "ramma" som går gjennom hovedkortet og inn i kabinettet..

fikk bare powerswitchen til å funke da.. bare satte den inni sånn som sigen sa.. men leddene og reset-knappen funka ikke...men det får jeg vel leve med da.. :thumbdown: usb og lyd har jeg ikke satt inn og prøvd enda...

det panelet bak der hvor man putter inn kontakter og sånt passa helt utmerket.. (husker ikke hva det heter for øyeblikket..

bruker nå dell-psu'en.. passa helt utmerket i kabinettet så dell bruker atx ja :yes:

er ikke helt ferdig enda da..har en viftestyring og noe sånt småtteri som skal inn da..(rydde litt inni der også :p ) får se når det blir.. hvertfall ikke i mårra.. da kommer det hund i huset.. :dribble:

Lenke til kommentar
Dell sier at det ikke er mulig å skifte kabinett på dell dimension 2400. Skal jeg prøve?

Det går jo an, men om resultatet blir "vakkert" er en anna sak :p

Når du er ferdig så ringer du til dell å sier at de hadde feil :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...