MindTooth Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ble litt skuffet.. C.S.I holder en høyere standard enn dette.. Ble litt for mørkt, og kjedelig rett å slett.. Men håper det blir bedre etter hvert! *I miss Grissom* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 NY skal visstnok gå dypere inn på personene i serien. LV går jo absolutt ikke noe inn på selve personene enn noen småting som Cathrine var stripper, Grissom liker den og den osv. NY tror jeg blir skikkelig dyster..spennende å se noe annet. Syntes Miami var ok jeg Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes CSI: NY var ganske bra jeg, men CSI: LV er bedre Min karakter: 7 / 10 Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Det var litt spredte meninger her om NY. Fikk desverre ikke sett det, men satser på at det går en reprise en eller annen gang. Men det er bra at folk fortsatt synes at LV er best! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Så det ikke, men gjetter at det var akkurat likens som de andre versjonene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Så det ikke, men gjetter at det var akkurat likens som de andre versjonene. Med tanke på at de to andre versjonene ikke har mye til felles virker det litt usannsynlig. --- Jeg skal følge med videre for å se karakterutviklingen; hvis dette er seriens sterke punkt må det mer enn én episode til for å bestemme om det er bra. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ja, for de er jo helt like! Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Så at par episoder av CSI s01, men etterhvert som jeg ble eldre så ble det bare mer og mer kjedlig og mindre og mindre action! Har hverken sett på CSI:Miami eller :NY Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg syns CSI: NY er kjempe kjedelig.. Kanskje det var bare den episoden som gikk sist uke. Får se begynnelsen i dag, og håpe det er bedre enn sist. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Nei, huff.. Så det sist, var verre enn forventet Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det ble liksom så teit.. Savner Grisom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Ikke skjønner jeg hvorfor de kun viste de 2 (eller var det 3) første episodene av sesong 5 for så å bare hoppe over på csi:ny. Dårlig! Kun csi som er bra. Både csi:miami og csi:ny er allt for parfymerte. Det blir liksom litt for mye såpe-tendenser over disse to.. dessverre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Han som har hovedrollen i CSI:NY, er ikke det han som spilte sammen med Tom Hanks i Forrest Gump? Han derre generalen som var så jævli pissed, også mista han begge beina osv osv Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 CS:NY er noe møkk! Verste CSI til nå! Til og med Miami knuser dette skvipet her Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Kan egentlig si meg enig! Jepp! Og derfor skal jeg nå nyte en episode med skikkelig seriekvalitet! Jeg snakker så klart om 24 ses. 1! Natta folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå