Gå til innhold

Premiere på CSI: NY på TVNorge.

Anbefalte innlegg

Ingen kommer til å erstatte Grissom, aldri !

Miami var dårlig. Greit nok, men dem skal alltid ha like skuespillere.

Feks. Cathrine i CSI nr. 1

Hun er helt lik som i Miami.

Dette speiler seg også i CSI:NY

Hater at dem bruker kjente skuespillere.

Kommer til å slenge meg forran skjermen når CSI:NY kommer på , har sett alle episodene på CSI 1,2 og runda CSI spillet akkuart på nytt nå.. hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gary Sinise fungerer utmerkert i rollen. Det er værre med Vanessa Ferlito. Greit nok at hu er pen, men den "overlegenheten" og måten hun utrykker seg på gjennom rollefiguren Aiden i CSI:NY irriterte meg i begynnelsen. Heldigvis er hun så pen at jeg kan leve med det.

Endret av EskimoBob
Lenke til kommentar

Nedtur.

Fint å se på (just like CSI), men uengasjerende karakterer og jeg har alltid vanskelig for å tro at sånne "hotte" løstøser er noe intelligent.

Likte 9/11-tribute på slutten.

G2Petter: Godt poeng, det er jo direkte ulovlig å ta en "swab" uten å vise warrent eller ha tillatelse.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Tja, greit nok å hvile øynene på.

Men langt fra CSI:LV.

Synes også CSI:Miami som gikk etterpå er bedre...

Alt var så grått og kjedelig...

Er litt uenig med deg her: det hele skal være mørkt og dystert, og bildet passer stemningen. Det er mye mindre humor enn LV, og er et annet show. De prøver ikke å være det samme showet, og det liker jeg.

CSI:LV: Original og spennende serie som er fint å se på, med interessante, dype og sjarmerende karakterer og langt-over-gjennomsnittsdialog.

CSI:M: En blanding av CSI og Pacific Blue. Litt for "duuuude" for meg.

CSI:NY: Mye mørkere, en skikkelig dyster stemning (med matchende bilde). Det kan virke som det vil bli mer brutalt i denne serien enn de andre.

Min rekkefølge:

LV

NY

M

Lenke til kommentar

Tja, bli vel smak og behag det der.

Jeg synes det ble mye det samme som LV, men bare i en mer dyster ramme. Likte ikke det helt, ble så "kjedelig" på en måte, men det er litt sært å uttale seg om akkurat det etter kun å ha sett en episode. Karakterene var ikke så altfor spennende i forhold til LV heller...

Men vi får se, kanskje det tar seg opp.

Lenke til kommentar
Tja, bli vel smak og behag det der.

Jeg synes det ble mye det samme som LV, men bare i en mer dyster ramme. Likte ikke det helt, ble så "kjedelig" på en måte, men det er litt sært å uttale seg om akkurat det etter kun å ha sett en episode. Karakterene var ikke så altfor spennende i forhold til LV heller...

Men vi får se, kanskje det tar seg opp.

Absolutt, hvis vi sammenligner episoder som Blood Drops eller The Execution of Catherine Willows med piloten ser vi at show kan bli mye bedre.

Eller vi kan sammenligne den første sesongen av Simpons med Medicinal Marijuana.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...