Gå til innhold

hvordan oc ram?(kort spørsmål)

pooh

Anbefalte innlegg

Hello, Tenkte jeg skulle prøve og oc et part twinmostwister ddr433 i dag :cool: .

Har aldri vært bortpå rammen min på den måten før så jeg lurte på om det bare er memclock og Volt jeg skal tukle med eller om jeg skal se på de andre memory instilingene også.

Og en ting til. Finner ikke noen gratis download av sandra memtest. Er det noen andre programmer som duger får å benchmarke ram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello, Tenkte jeg skulle prøve og oc et part twinmostwister ddr433 i dag :cool: .

Har aldri vært bortpå rammen min på den måten før så jeg lurte på om det bare er memclock og Volt jeg skal tukle med eller om jeg skal se på de andre memory instilingene også.

Og en ting til. Finner ikke noen gratis download av sandra memtest. Er det noen andre programmer som duger får å benchmarke ram?

Med Everest kan du i vært fall se read, write og latency på minnet.... Men det stresser ikke minnet på noen måte, så du vil ikke kunne skjekke stabiliteten på minnet med det! Du kan også se masse annen info om pc'en der.. veldig greit prog, du burde laste det ned!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...