haarod Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Vi er et nydannet hordeguild på "The Maelstrom" (PvP)som søker etter norske, aktive medlemmer. Vi har pr. idag rundt 12 medlemmer. Hjemmeside og VT kommer etterhvert. Selvom guildet kanskje kan virke useriøst så er vi ikke det, men vi ville ha litt humor inn i guildet med bl.a. rangsystemet (basert på størrelsen på frukt, unntatt leder som er stjernefrukt). Hvis du er interresert så /w Eple ingame, eller send meg en PM. Endret 16. april 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Vi er pr. idag 17 medlemmer, det pleier å være rundt 10 stk. online i beste spilletid. Vi kommer til å rekruttere mer ingame i høyere lvl's, men vi trenger fortsatt medlemmer. /w Eple ingame. Endret 17. april 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 10 til enhver tid.. jeg er imponert... praktisk, for jeg pleier å spille rundt 5 om morningen... følger det med garantier om at det er minst x antall medlemmer på til enhver tid Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hehe, endret litt på det nå. Når jeg leste over selv så la jeg merke til at det virka litt som om at det alltid er ca. 10 online, selvom jeg mente at det ofte er 10 stk. online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå