karinaas Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Debut som ringetone Coldplays nye singel dukker opp som ringetone på mobiltelefonen før den blir å høre noe annet sted. Låten er den første av mange som fremover vil følge i samme spor. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Så dritt!! Ille nok at sanger slippes ut før på internett og sånn, men ringetoner?!? Nå har noen gått for langt Lenke til kommentar
robot Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Så dritt!! Ille nok at sanger slippes ut før på internett og sånn, men ringetoner?!? Nå har noen gått for langt Det er jeg helt enig i. For dette er ikke så lurt . For da Taper gruppa penger . Endret 16. april 2005 av robot Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er jeg helt enig i. For dette er ikke så lurt . For da Taper gruppa penger . Tror du virkelig det? Hvis gruppen hadde tapt penger på det, hvorfor skulle de gått med på det da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er jeg helt enig i. For dette er ikke så lurt . For da Taper gruppa penger . Tror du virkelig det? Hvis gruppen hadde tapt penger på det, hvorfor skulle de gått med på det da? Ja, du har et poeng der, Are. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vær så snill a.. Selvfølgelig går folk med på sånt, men om de taper penger på det er ikke sikkert Det er verdien av musikken som blir ødelagt Nå blir jeg litt sentimental her, men slik musikktilstanden er i dag, var dette en bulk i baugen for S.S. Music Musikk handler ikke om sex og mye drikke, men om smak og behag Unge folk bruker allerede alt for mye penger på ting som er hipt, hopt og siste skrik, og siden mobiler er ganske inn for tida blir nok dette en slager Fjortissjenter ser at snart kommer det en ny sang av Eminem eller 50cent, og så bestiller de den på mobilen før den har kommet ut De vet jo ikke om den er bra en gang, og en ringetone skal være en sang man liker Poenget med ringetoner er jo å gjøre en telefon personlig, så hvis det blir så her, så kommer bare flere og flere unge folk til å bli hjernedøde sauer som ikke tenker selv Takk for i aften Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Syns det hele blir litt teit da jeg helst vil høre sangen for å finne ut om jeg vil ha selve ringetonen. Og man får ikke nødvendigvis med seg så veldig mye av sangen ved å høre den som en ringetone. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Akkurat! For en ringetone skal være en sang man liker, noe som personligjør telefonen Men nå som vi snart får musikknedlastningsprogram til mobilen kan vel det brukes i stedet, og gode klassikere og personalisering blir forbeholdt ringetoner Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Kan jo meget godt hende man liker ringetonen, men ikke sangen. Høres absolutt ikke likt ut, så lenge det ikke er mp3 det er snakk om. Og i alle tilfeller er det jo bare snakk om de første 10 sekundene man hører uansett. Fantastisk PR-stunt fra bandets side. Se bare hvor mye snakk det blir om det her, for ikke å snakke om alle andre forum, aviser, nettstedr osv jorda rundt. Tipper det tjente noen mill på den avgjørelsen der (har nok flust av penger uansett tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg