a_tomren Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ser ut som om Netshop har storkampanje på AGP skjermkort, jeg skal akkurat til å kjøpe meg ny PC. Var fristende et lite øyeblikk å slå til med et GeForce 6800 Ultra. Men tror ikke det lønner seg siden PCI-E og SLI er mer fremtidsdriftet. Hva synes dere? Burde jeg kjøpe Socket 754 og få meg ett fett skjermkort, eller bør jeg gå for Socket 939 med SLI og PCI-E?. Sier takk til alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Allerede en post om dette.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Skulle det ikke komme et brikkesett snart som tok BÅDE pci-e og agp? Da faller hele problemstillingen din bort... Endret 16. april 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde forresten slått til på netshop sitt tilbud om jeg hadde hatt råd. Men jeg tror ikke jeg hadde satsa på s754. Gå for s939 istedet. AMD skal nemlig slutte å produsere s754 til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå