Elmud Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg prøver å slå av PCen, men den starter bare på nytt igjen. Kjører Windows XP Professional med SP2 installert. Noen som har peiling på hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Har fått samme feilen. Men jeg kjører w2k. Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sjekk i BIOS at alle disse "Wake on ....." står til disabled... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Sjekk i BIOS at alle disse "Wake on ....." står til disabled... Alle Wake on.. er disabled. Så det er ikke der feilen ligger. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Prøvd med en annen PSU. Da fungerte allt som det skulle. Så jeg kan tenke meg at det samme gjelder for din PC. Blir å kjøpe en ny PSU, av GOD KVALITET. Lenke til kommentar
Elmud Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Har ikke fått skjekket om alle "Wake on..." er disabled, for dette er en PC som står på jobb og jeg har ikke vært der i det siste... PCen er en IBM som er splitter ny så det virker rart om det skulle være noe gale med PSU'en. Kan nok være at de andre på jobben har fått fikset problemet, men hvis ikke så skal jeg sjekke "Wake on..."ene og ringe brukerstøtte hvis alle er av... Lenke til kommentar
kripet Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 pcen min oppfører seg også slik, men er ikke sikker på hvorfor kjører xp pro sp2 Lenke til kommentar
hans A Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Jeg prøvd som sagt en gammel 250W PSU på maskinen min og da funka allt som det skulle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå