Zink Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Når jeg sjekker Hot Error Message Topics Her fra linken På denne siden fryser IE6.0 og Opera 6.01 melder > The remote server returned an error: (403) Forbidden < Noen andre som får det samme ? ( i tilfelle vil jeg høre med MS ) [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-07-06 12:38 ] Lenke til kommentar
AMD_TryNe Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det ser helt normalt ut for meg..?????? Ie 6.0 WinXp Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 12:36, Zink skrev:Når jeg sjekker Hot Error Message Topics Her fra linken På denne siden fryser IE6.0 og Opera 6.01 melder > The remote server returned an error: (403) Forbidden <Noen andre som får det samme ? ( i tilfelle vil jeg høre med MS ) men uansett... kanskje på tide å oppgradere opera? det at siden er 403 for opera er ikke en bombe hvis du identifiserer deg som opera :wink: Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 "There was a problem rendering the requested content. Please retry your request. URL: http://support.microsoft.com/support/windo...g/hottopics.asp Too many automatic redirections attempted." Med Opera 6.03... står sikkert på Hot Error Messages Topic siden hva disse feilmeldingen betyr... :smile: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-06 12:42, sjanten skrev:men uansett... kanskje på tide å oppgradere opera?det at siden er 403 for opera er ikke en bombe hvis du identifiserer deg som opera :wink: Takker for kjapt svar til dere. - bruker MSN Explorer nå, og siden kommer greit. Da er feilen her, og jeg tar en oppdatering :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå