tcg Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Halla Jeg har ikke peiling på skjermer egentlig men hadde vert interesant å se hva man kan få for en som koster rundt 10 000kr! Den kan godt være rundt 20" eller over, men om man kjøper en stor skjerm til 10000 blir kanskje kvaliteten og kapasiteten dårlig? Takker på forhånd til de som hjelper meg! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) du kan jo se litt på denne listen. bare fyll inn det du føler for, så kommer det nok opp en skjer du vil ha. hva skal du forresten bruke den til? om du sier det blir det enda lettere. Endret 16. april 2005 av Imposter Lenke til kommentar
tcg Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg skal bruke den til bilderedigering og spilling. Ønsker en skjerm som har bra oppløsning og mange farger og slikt, enkelt å greit en bra skjerm. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Tja, sikkert mange her som vil foreslå disse to:LaCie PhotonVision II NEC Multisync 2080UX+ Har ingen erfaring med disse to, men ryktet sier at de skal være finfine. Du kan jo også ta en titt på Apple sine skjermer. Har lite erfaring med de selv, men førsteinntrykket var da i det minste bra. Ellers kan du jo gjerne se på skjermer fra Eizo. Skal du ha det beste er Eizo produsenten for deg. Kanskje en L778? Skal visst være knall. Synd at den er stygg som juling dog. Dette er uansett low-range fra Eizo, men toppmodellene koster mye. Endret 16. april 2005 av CAT-scan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå