Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk vil jeg rose JoachimR Han klarer å provosere meg og engasjere meg noe jeg liker. Han er flink til å skrive og smart! Selv om jeg er totalt uenig i mye av hva han skriver liker jeg hva han skriver, og håper han ikke tar negative kommentarer fra meg personlig! Flott med slike personligheter her :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vil rose JBlack for mangt et klokt ord på politikk, religion og samfunn. Alt han skriver virker gjennomtenkt, og jeg er enig i mye av det han skriver. Ellers alle de andre gjengangerne på PRS. Selv holder jeg meg stort sett litt i skyggen der, men leser en del.

Dessuten vil jeg rose HalTan for å være den han er på forumet. Første karen jeg virkelig la merke til her, kanskje spesielt siden han fremmet det faktum at han har afro. :p

Lenke til kommentar

Rose Andreas, tror jeg han heter, bestyrer av Programmer.no, visste handlerkraft meget kjapt.

Så roser jeg søstra til bandidos pelle , DEJA VU ! fy og fy.

Men iallefall, smekker søstre, si ifra hvis hu itte er opptatt, kanskje jeg får bli svoger ;D

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

Kaiern fordi han er kul, god musikk smak, er generelt sett kul og gode inlegg.

Fredrikb, kjenner ikke så mye til folk på OffTopic, men han her har eg fått med meg. Morsom og grei type. *dasker til*

Zkyklon. Musikk, dessuten så er han kul. .... Doom-doom-doom-doooooom! :green:

rizk: Kule type, han er System of a Down fan!

SteffyBoy: En av de mest fornuftige folkene her inne.

HalTan: God musikk anbefalinger, underholdende krangling.

Darkness|: Veldig grei jente, hun har peiling på følelser og den slags.

Satrucci_: He be t3h tr00! .... Grei type, anbefaler ofte gode band.

Jan-Erik: Veldig grei type, har god peiling på musikk. Hvis eg skal ha en non-metal anbefalling så er det ikke tvil en gang om hvem eg spør.

Goophy: Koselig kar.

:)

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne rose Stian_A, fordi han er utrolig glup, digg skinke, og har en utrolig humor.

Vil også rose Skrue, så vannblokka hans, fint at noen klarer det.

Også han som er bestyrer av Programmer.no, Andreas tror jeg han heter. Spurte om han kunne ta opp en mobil på pris guiden. LG C2200, 6-12timer etterpå, jeg sendte mailen klokka 3på natta, og fikk mail 1time etterpå el.

Han viste veldig bra handlekraft. En grei fyr.

:w00t: !

Bandidas Pelle , vet ikke om jeg stava navnet ditt riktig. Men iallefall, søstra di er digg og er russ ? Håper du dro ho med noen kondomer, fordi det er utrolig mange svette nerder som elsker RusseK***l

Skal bort dit selv og kanskje få meg nevnt over. Håper ikke jeg får advarsel for dette. Jeg sensurerte jo !

Link til bilde av søstra til bandios pelle?? :xmas:

Lenke til kommentar

Seriøst søstra di? Kunne ønske jeg hadde ei sånn søster 1. pga at jeg kunne sett på henne. og 2. tenk på alle de fine venninnene! Men vi får vel nesten slutte av her og fortsette on-topic beklager at jeg startet det. Men om noen starter en søstra til bandidos pelle tråd følger jeg den gjærne ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil rose JBlack for mangt et klokt ord på politikk, religion og samfunn. Alt han skriver virker gjennomtenkt, og jeg er enig i mye av det han skriver. Ellers alle de andre gjengangerne på PRS. Selv holder jeg meg stort sett litt i skyggen der, men leser en del.

Veldig enig. Mange fine folk der. :)

Lenke til kommentar
Faktisk vil jeg rose JoachimR Han klarer å provosere meg og engasjere meg noe jeg liker. Han er flink til å skrive og smart! Selv om jeg er totalt uenig i mye av hva han skriver liker jeg hva han skriver, og håper han ikke tar negative kommentarer fra meg personlig! Flott med slike personligheter her :thumbup:

Takk takk.

Lenke til kommentar
Jeg vil  takke brukeren Orjanp som står for denne glimrende tråden:

Ukens tilbud samleside!

Der kom den! Og så vil jeg rose HolgerLudvigsen fordi han anbefalte en mp3spiller til meg som jeg ble veldig fornøyd med (oooh) og ellers er en ressurs her på forumet, jeg vil rose alle som skriver konstruktive, grundige og utfyllende guider/tester og så vil jeg rose meg selv fordi jeg syntes det var urettferdig at bare alle de andre har fått ros og fordi jeg har vært så flink å rose andre nå.

Og så vil jeg rose PoleCat fordi han er så flink fyr og fordi <kom med flere forslag her for nå ble jeg lei av å rose andre :tease: >.

edit: jepp, nå har jeg sett (les: søkt med ctrl + f, ikke innbill dere at jeg begynner å LESE tråder på 9 sider :p ) igjennom, og nei, det var ingen andre som hadde rost meg, så da ble jeg den første :w00t:

edit igjen: vil også rose endrebjorsvik89 fordi han er en konstruktiv og erfaren bruker, som (som jeg tolker utifra forholdet mellom brukernavnet og profilen hans) tydeligvis ikke er helt sikker på hvilket årstall han er født i. Hm, ser han har tøff sykkel og greier. Jeg har også Kona (Lana'I, billigste Kona-sykkelen), og fant i forrige uke ut at terrengsykling er skummelt, så hvis han skulle finne på å begynne med det må han få ros for å være så modig også...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...