Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Min tur å rose noen da.

Selvfølgelig har jeg bøtter å spann å rose her. Begynner med

LarsP og Haltan.

Lar disse få rosen sammen da de også er venner i det real life. Mange bra tiltak fra denne duoen, likte spesielt AnAnAs sangen. Gutta er dessuten overraskende smarte

JoachimR.

Gud som jeg elsker det lille trollet. Gjennomført til de grader og en av de som virkelig holder forumet i gang, Stå på mister. Kanskje vi en dag møtes i Bogstadveien en lørdag.

Fredrikrb:

Enormt hyggelig og en av de få jeg faktisk prater til på msn. Absolutt en kjernekar.

Holger_Ludvigsen:

En av de få jeg ogsp prater med på msn. Masse bra innlegg og henger seg syklig opp i ordeleing og skriveleifer.

gspr:

Ler så jeg griner. Dessverre mottat advarlser for innlegg som jeg stadig måtte oppsøke for å hyle av latter av :D

AnAnAs, Hanne;) og Darkness:

Jentene som er å regne for veteraner her på forumet snart. Anette_ og Tonio hardessverre ikke like lang fartstid. Men uansett stå på jenter. Fint med en kvinnelig touch på forumet

Tom waits for Alice

Stjernekar, sympatisk og bra innlegg. En av de jeg ønsket som moderator da jeg ga meg. Ser i ettertid at han modererer indentisk som meg. Ser det slik: Jeg gjorde på samme måte som Invictius, Tom på samme måte som meg. Håper han finner en etterkommer til å være den moderatoren som vi trenger på forumet:D

Snowdog_:

Kan man annet enn å elske denne karen?

Desertglow:

Kanskje hw's dyktigste skribent, samt at gutten gjør utrolig bra jobb med forumet.

Skurupu:

Hail to da babemaster

Snekker'n:

Morsom fyr fra Nord. Og snart 3 medlemet i 1000 bib :D

FtZ-

bidrar sterk i filmkliipp tråden

Bitex:

Fin fyr med gode innlegg, spesielt der jeg er. filmtråd, babethread osv

Uderzo:

går i samme bås som Bitex. Mye bra fra denne kanten

ahpadt

Morsom fyr, jeg har ledd mye av :D

haddis

Hadde en sinnsykt bra bilde serie i recent picpost. Dessuten mye morsomme innlegg.

Zyklon:

Bra innlegg, fin fyr :D

EJH, Loomy, Betroz, Overload, Biiig, tbone, midnight_walker, gef, am3k, Mist_ og steffe:

Mye bra når de poster. Spes i babethreaden.

Goophy

Tviholder på samme avarar år etter år. Mye bra fra denne kanten :D

B|Real

Utrolig fin fyr, som dessverre har vært gjennom en tøff tid. Håper alt går bra. Imponert over hans gode vennskap (selv som moderator) med de fleste brukerne.

Må nesten nevne at hans innlegg i so3 tråden ligger rimelig langt over hva folk vanligvis har av totale poster. 4119 i en tråd!! sykt

Nartrium:

Fin type med hjemmeside som aldri virker: http://goseweb.com/jorgen/

wh1te

Faglig dyktig. GOde innlegg

ZkedaR

Hadde det beste bilde jeg noen gang har sett i recent picpost. Manipulerte seg selv inn 4-5 ganger i samme bilde. Sykt bra!!

psilocybe

Godt likt av alle. god moderator med en god porsjon humor.

FatFuck

Måtte bare nevne han siden han alltid var opptatt av å bli nevnt i tråder som dette. Eksisterer han enda på forumet?

De faglig dyktige skal jeg prøve å samle her:

endrebjorsvik89, snekker'n, skrue, polecat, wh1te + en haug andre. De fleste av de besøker jo ikke denne delen av forumet så det er vel liten vits å ramse opp

Beklager om jeg ikke skulle huske akkurat deg nå, men jeg sitter her å tenker på så mange og da er det lett å glemme noen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
beklager SteffyBoy.

Kan jo ikke si noe annet enn at du glimter til spesielt på filmfronten. Og vi har jo der samme interesser. Dog er jeg ikke enig i din topp 20 :)

Hvis du føler jeg har glemt en film er det bare å foreslå, det er ikke umulig at jeg har glemt en godsak eller to.

GID also.

Lenke til kommentar

Jeg vil takke de som har takket meg (1)

Så vil jeg takke de som har vært med på

å drevet en god trenings tråd; War, Dr.X

Superseven, kenny000, huzzzla og ikke minst lperik

så vill jeg takke Steffyboy og fredrikrb som gidd meg

fin inspirasjon til sangene om de, bare søk på de.

Så vil jeg også takke Bogan for litt tvilsome PM's, som

jeg lo godt av ;)

Lenke til kommentar
LarsP og Haltan.

Lar disse få rosen sammen da de også er venner i det real life.

Er nok ikke det, men hey, takk skal du ha. :)

We not irl-friends? :sadface:

hehe, men fra spøk til revolver. Jeg har helt sikkert gått glipp av mye rart de siste åtte mnd grunnet førstegangstjenesten. Men, jeg skal prøve å komme med litt konstruktiv ros.

HalTan: Definitivt en av de kuleste karene jeg ikke har møtt irl. Intelligent, morsom og hyggelig. Dessuten så deler vi samme oppfatning når det kommer til sitarmusikk fra Uralfjellene.

Wh1te: Heidundranes hyggelig kar som er oppriktig interessert i film. Selv om vi ikke alltid er enige med hverandre så klarer vi holde en (tidvis) saklig tone. Wh1te er på en måte malen på en fin-fin forumbruker.

Scarface^: Enda en kar med forkjærlighet for John Woo, japansk slashflicks og annet griseri. Herlig filmsmak.

Sanoj_20: Oj, denne karen fikk opp øynene mine når det kommer til alternative filmer. Har hatt mang en fin filmkveld basert på hans anbefalinger.

JoachimR: Kongekar som bestandig sier de rette tingene for å få en diskusjon igang. Herlige holdninger!

AnAnAs: Vi trenger flere attentionwhores, you go girl! ;)

Hanne;) *meow* Trivelig jente med en herlig sans for humor.

Den Røde Tsar: Les HalTans grunn.

Fjotten: Han er genial.

Anth, TAAB, A_N_K, groenn m.fl: Mye bra kunnskap her i gården. Jeg vet vi har hatt våre feider, men dere skal vite at jeg aldri har satt spørsmålstegn ved deres herlige engasjement. Husk dog en ting; små gryter har også stemmerett.

Kommer mer etterhvert, er trøtt som fy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...