paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hehe, altid like morsomt å lese hva du har skrevet... Måtte jo selvfølgelig inn her igjen når jeg så du hadde skrevet Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Remerser er flink med mobiler! Var go på symbian forumet. (Så at du var her) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 SteffyBoy på grunn av hans geniale humor Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Hahaha. Skrev feil. Haltan er flink med kveruleringen. Roser TAAB enda en gang jeg. Karen har jo bursdag å greier! Endret 22. april 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal opp om seks timer. Skal kjøre til Molde jeg og noen kompiser..Burger King ! I'm stupid. Jeg tror du muligens har kommet feil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Skal opp om seks timer. Skal kjøre til Molde jeg og noen kompiser..Burger King ! I'm stupid. Jeg tror du muligens har kommet feil. Ten points..har fiksa nå. So3 switcha plass akkurat. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Roser b-real fordi han alltid kommer med smarte løsninger på problemer i livet mitt jeg ikke har tenkt på selv. Pluss at han er veldig sympatisk og snill. Snowdog..fordi han er snowdog. Kan finne mange grunner til å rose han, det er mer utfordrende å finne grunner til å ikke gjøre det... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vil gjerne rose Thea (AnAnAs) og Kine (darkness|) for å sette farge på forumet. Vi trenger litt feminine meninger også. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vil gjerne rose Thea (AnAnAs) og Kine (darkness|) for å sette farge på forumet. Vi trenger litt feminine meninger også. Sant. Gir forumet litt mer freshe farger! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg hyller besteinternettkompisen min, fredrikrb. Han er alltid der når jeg trenger ham, og har herlig humor. En god venn. Det er noe spesielt med HalTan; alt han skriver virker så gjennomtenkt, og han sier alltid noe interessant. I tillegg viste han meg ATD-I og TMV, og vi deler en kjærlighet for The Clash. Zaeira er en kjernekar, en filmkjenner og en smart fyr. Leser alt han skriver, og har mottatt mange gode filmtips fra denne karen. Bandidos Pelle er en morsom, rasende smart og flink kar, og alltid interessant å snakke med. En av de smarteste 89-modellene jeg kjenner til. Ueland er en herlig moderator; han er menneskelig, på en måte. Det samme gjelder/gjaldt Dahle, en veldig morsom mann. Han er ikke forumbruker nå lenger, men godgutten Seixon var en utrolig informert og flink, dog noe utålmodig, mann. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg vil gjerne rose tor_erik som registrerte seg dagen før hele dagen ble frelst. Neida, fordi jeg bare liker ham. Han spammer ikke, skriver konstruktive innlegg. Alle burde lære noe av ham. Steffy: Fordi han er kongen. Jeg har sagt det før. Gutten er min engelske dictionary. EDIT: Og fordi han mekker helproffe forsider i PS for meg med KONGELIG korte tidsfrister! Endret 22. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Sant. Gir forumet litt mer freshe farger! Gult og beige? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg vil gjerne rose Thea (AnAnAs) for å sette farge på forumet. Vi trenger litt feminine meninger også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Roser b-real fordi han alltid kommer med smarte løsninger på problemer i livet mitt jeg ikke har tenkt på selv. Pluss at han er veldig sympatisk og snill. Jeg er så flink til å finne "løsninger" på andre sine problemer, men mine egene... Men takk. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jeg er enig i det som er sakt om B|Real!! han er ein grepa kar Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Skal vi se : endrebjorsvik89 Simen1 snorreh el-asso Snekker'n Alle for utrolig gode svar og kunnskap om hardware. Så vil jeg rose alle som har en worklog oppe å går. Morro å se alle idene de kommer med der am3k vil jeg også rose, for at han holder så godt orden på forumet. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Zernick, Siden han er så snill og hjelper meg med alt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Den Røde Tsar, fordi han er splitter pine gæren. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Simen1 for sin sinnsyke kunnskap om hardware.Skrue for at han gidder å lære bort av sin kunnskap til oss "småunger" Jonas og resten av VB gutta for å ha reddet oss i mang en VB time på skolen. Drspawn for å inspirere hele overklokking.no HalTan og JoachimR for alle de morsomme diskusjonene de har hatt. Snekkern for mye kunnskap og en god holdning CFD og Loffelur for en koselig kveld på TG05 Og selvfølgelig alle moderatorere som faktisk gjør dette frivillig Dette er en historie man IKKE forteller barnebarna Hehe. Han er ikke så rar i virkeligheten som på forumet :!: hehe.. Hyggelig tur på byen ja.. Skravlet kanskje litt mye ,men det er så irriterende at folk bare sitter der når man er sammen med andre personer.. heller for mye prating enn for lite sier jeg =) darkness|: Jeg har jo klart å lure deg med på treningsstudio så du jeg har jo klart å lure deg også.. eller kanskje du lurte meg til å tro at jeg lurte deg? eller hva jeg snakker jeg om? :!: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Vil rose Cun, for "Din drømmefilm - med poster!". Og ATI-Radeon, for "Google-leken". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå