ADT Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har dere glemt meg eller? Hadde ikke gjort noe om noen skrev noe om meg heller Sånt blir man ikke populær av Den avataren din var fin Fanta Boy, liker spesielt godt den episoden der han tar den ene greia, mekker litt på den, og fanger de skurkene, og den episoden der han redder hu dama med den dingsen han lager ut av de ubrukelige greiene Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vil rose aadnk! Visual Basic / Qbasic forumet hadde gått rett i dass uten han! Han er der 24/7 og hjelper alle med ALT! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Ole Johan, fordi han er smart og har gode innlegg. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Ole Johan, fordi han er smart og har gode innlegg. Takk! Endret 21. april 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Også vil jeg takke SteffyBoy for å være et språklig geni og hjalp meg meget med engelskstilen min. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Den avataren din var fin Fanta Boy, liker spesielt godt den episoden der han tar den ene greia, mekker litt på den, og fanger de skurkene, og den episoden der han redder hu dama med den dingsen han lager ut av de ubrukelige greiene Tror jeg har sett den episoden jeg også... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vil takke BaX http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=408762 Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Vil takke BaX http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=408762 Edit: Tja, jeg kan jo benytte anledningen til å takke BaX for en særdeles nyttig link i signaturen, som uten tvil har gjort min web browser mye raskere Det var jo flere jo Endret 22. april 2005 av BaX Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Vil rose alle som gjør at jeg stadig kommer tilbake til musikkforumet for å lese nye poster Groenn Anth Jan-Erik Zyklon A_N_K Nisje Olm Backstage pikene (TLZ, Kaiern, Satrucci, Aero^^) Lungemannen Morcan Peterman + LarsP og HalTan for kreativ krangling. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jonas og resten av VB gutta for å ha reddet oss i mang en VB time på skolen. Huhui! Er ikke ofte vi programmerings-gutta kommer i offtopic-rampelyset!! Jeg vil nok også rose aadnk. Fått MYE hjelp av han. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 vil takke JoachimR for mange timer med morsom lesing! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jonas og resten av VB gutta for å ha reddet oss i mang en VB time på skolen. Huhui! Er ikke ofte vi programmerings-gutta kommer i offtopic-rampelyset!! Jeg vil nok også rose aadnk. Fått MYE hjelp av han. Ja, må rose han også. Hadde bare glemt navnet hans i den første posten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er nesten nødt til å rose Whiteflags for denne tråden. En helt absurd idé, men jeg lo godt og hardt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg er nesten nødt til å rose Whiteflags for denne tråden. En helt absurd idé, men jeg lo godt og hardt. Ja! Den var ganske glup. Lo ganske godt jeg også. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Backstage pikene (TLZ, Kaiern, Satrucci, Aero^^) Hahaha. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Backstage pikene (TLZ, Kaiern, Satrucci, Aero^^) FU! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Backstage pikene (TLZ, Kaiern, Satrucci, Aero^^) *daske* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kaiern, du er maskot, altså du skal berre sitter i ro og sjå søt ut. Ingen daskerettigheiter. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Kaiern, du er maskot, altså du skal berre sitter i ro og sjå søt ut. Ingen daskerettigheiter. Gi meg en god grunn til å gøre på deg da? *slap* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 vil takke JoachimR for mange timer med morsom lesing! Takk! Satt akkurat og klaget over at ingen gav stakkars meg noe ros. Men de fantes visst de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå