lokeland Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 sigen (Sigbjørn) er en kjenekar som er rosbar! Bidrar forumet med masse sprudlende glede og gode tips.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil gjerne rose Fur, fordi han synes jeg var så morsom at han har/hadde(?) en quote av meg i signaturen sin. Roser.. :!: .. flodhest fordi han er en ganske rar variant som egentlig er ganske morro .. endrebjorsvik89 fordi han skriver gode innlegg .. ufo, C4STOR, ronnyaa fordi de kan mye .. fredrikrb fordi jeg måtte ha han her Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 oivind_dahle, fordi har var en utrolig bra moderator Rikky, fordi han er en tålmodig moderator, og gav meg tid til å redigere bildene mine i workloggen selv om det tok_litt_tid Glisevask, fordi han kan endel om case-modding og hw, og er i godt humør, fyller opp PM-innboksen min, og virker ut som en generelt kjekkt kar (og han nevnte meg her) bizaro, for han originale case-builds Snekker`n, for hans gode kunnskap om hw og andre ting Dr.Spawn, for han utrolige worklog på project BeQuiet, og den utrolige gjennomførelsen av prosjektet Alle moderatorene, som gjør en god jobb med å passe på forumet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 .. fredrikrb fordi jeg måtte ha han her :!: Araight! ... tror jeg. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tja, jeg kan jo benytte anledningen til å takke BaX for en særdeles nyttig link i signaturen, som uten tvil har gjort min web browser mye raskere Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil rose b-real (B|Real) for å ha taklet en vanskelig tid med morens sykdom og bortgang på en flott måte. Han har også vært en fin moderator med mange morsomme og flotte kommentarer. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Zyklon for hans ultimate måte å spise ostepop på Gaffel folkens...it's the only proper way Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Zyklon for hans ultimate måte å spise ostepop på Gaffel folkens...it's the only proper way Jepp. Endelig en likesinnet! :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jan-Erik, TLZ og mange fleire frå musikkdelen, spesielt Backstage-gjengen for å vere knakande greie folk og for å ha oppdaga mykje bra musikk gjennom dei. Vil òg rose Zyklon for at eg snart blir fattig og kaiern for at han er så naiv og dum som han er. Enig, på samme grunnlag. Hvor lite musikk hadde jeg hatt idag om dere ikke hadde hengt der? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Rose Feynman, Antikapitalist, Dotten, JBlack og PelsJakob for ein del gode diskusjoner. Og bra at dei har fått opp eit bokforum Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jan-Erik, TLZ og mange fleire frå musikkdelen, spesielt Backstage-gjengen for å vere knakande greie folk og for å ha oppdaga mykje bra musikk gjennom dei. Vil òg rose Zyklon for at eg snart blir fattig og kaiern for at han er så naiv og dum som han er. Enig, på samme grunnlag. Hvor lite musikk hadde jeg hatt idag om dere ikke hadde hengt der? Du er spesielt enig i det med kaiern. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil gjerne takke meg selv for en flott tid her på forumet.. meg selv er altid hjelpsom og snill. hehe nei,da... moderatorene er snille og greier som regel Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Også må vi selvsagt ikke glemme å takke Qwsevynd for forumets beste tråd. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Også må vi selvsagt ikke glemme å takke Qwsevynd for forumets beste tråd. Nice! *lol* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg vil rose Backstage gjengen, de som lever og ånder for Siste Ordet og bass/gitar/tromme-gjengen her på forumet. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Også må vi selvsagt ikke glemme å takke Qwsevynd for forumets beste tråd. Nice! *lol* :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Øyvind Dahle: For hans gode jobb som moderator, og god jobb i babethraden B|real: Arti moderator @kd: For 1337 spamming kennethdammyr: Fordi han er en hyggelig kar som har hjulpet meg med data (Lært meg litt i hvertfall) Glemt mange, men hvem bryr seg.. Kanskje oppdatere en dag.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jan-Erik, TLZ og mange fleire frå musikkdelen, spesielt Backstage-gjengen for å vere knakande greie folk og for å ha oppdaga mykje bra musikk gjennom dei. Vil òg rose Zyklon for at eg snart blir fattig og kaiern for at han er så naiv og dum som han er. Enig, på samme grunnlag. Hvor lite musikk hadde jeg hatt idag om dere ikke hadde hengt der? Du er spesielt enig i det med kaiern. Jeg eier deg any time, så bare pass deg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 LarsP fordi han er RÅ. ganske enig der ja! *starte å rose* så vil jeg si at Dr.Panda er en helt utrolig snill fyr som jeg setter stor pris på. Gamer-Guru for de koslige pratene vi har hatt,og vil fortsette å ha håper jeg!=) Ø.B takker deg for all den digge musikken du sender meg+du er en hyggelig fyr! snowdog:voff*logre* dette så neste ut som en sånn takke tale for en grammy jeg har vunnet...eller et testament! men kommer fra hjertet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå