Grundig Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil rose Fargoth fordi han ofte kommer med konstruktive og hjelpende innlegg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil rose War, p.g.a gode kunnskaper om kosthold og trening. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Bitex - Mye artig lesing om alt + han vet mye om musikk og spill scarface^ - Vet hvor hva som helst av film kjøpes + er en grei kar gspr - Utrolig mye artig lesing + kunnskap Zaeira - Fine anmeldelser sanoj_20 - Mye kunnskap om film + virker som en grei kar + MGS-fan, eller hür? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg vil rose G2Petter for å ha laget forumets mest interessante tråd... (den om hjemmelagd rakett) Edit: skriveleif Endret 17. april 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 aero^^, fordi jeg tydeligvis liker sånn cirka all musikken han liker. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil rose Atomet, fordi han har seksuelle opplysninger som ingen andre sitter med. Lenke til kommentar
moray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil takke brukeren Orjanp som står for denne glimrende tråden: Ukens tilbud samleside! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg vil rose megselv, fordi det aldri er noen andre som gjør det. Endret 17. april 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Bogan, som nevnt tidligere med sin evne til å trøste og forstå andre sine problemer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Eg vil rose Satrucci_, Jan-Erik, HalTan, Zyklon, Nisje Olm, kaiern, H4ngm4N, SirMaximus for at eg har "oppdaga" mye bra musikk gjennom dem. Jeg roser tilbake på samme grunnlag EDIT: Snekker'n: Rett og slett fordi han er en knakanes kar med sansen for bra damer I samme slengen roser vi Oyvind_Dahle, på ca samme grunnlag. Endret 17. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jan-Erik, aero^^, TLZ og mange fleire frå musikkdelen, spesielt Backstage-gjengen for å vere knakande greie folk og for å ha oppdaga mykje bra musikk gjennom dei. Vil òg rose Zyklon for at eg snart blir fattig og kaiern for at han er så naiv og dum som han er. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 kaiern for at han er så naiv og dum som han er. Øy! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vil såklart rose folka på musikkdelen. Mye koslig har skjedd der. Satrucci_ TLZ (Takker for en viss bakgrunn jeg har nå) Zyklon (Takker for div samples, ler enda) Nr 4 Aero^^ (Takker for Gmail) Kaiern Anth (TAKKER for alt PF materiale) A_N_K (Takker for samples) TAAB (Jethro Tull ) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Zyklon for hans ultimate måte å spise ostepop på Lenke til kommentar
ADT Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 ADT, med sin supre historie. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4013247 Hehe, takk Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vil takke en del trofaste Metal Gear Solid-fans! Fanta Boy Wooho Nevnarion Zemeckis ehs5 TheWiz Aragorn_sonofarathorn MGS3 TumTum Snake Eater SiQux +Flere Vil også takke KaYch for musikken!! Også selvfølgelig The Babemasters: Oivind_Dahle Skurupu am3k Uderzo Snekker'n +flere Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmz Må rose alle musikk folkene (se lista til Jan-Erik rett over her). Og Eline, for å være verdens beste kjæreste. =) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil gjerne rose Fur, fordi han synes jeg var så morsom at han har/hadde(?) en quote av meg i signaturen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå