Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil rose Demon(Grov)Fudge.

6382857[/snapback]

Vil rose DemonKaramell og Hylo for å være knallkarer. :love:

6382869[/snapback]

Vil rose dere to. Fornuftige karer! HAHA YEAH RIGHT! :w00t: Men dere er kule. :)

Jeg vil rose Fredrikrb. Han er en fyr som har mye lurt og si, som igår da han ringte meg da han sto i kø foran en dass.

Jeg vil rose Hanne, får mye støtte fra deg, mye fornuftig går inn/ut av munnen din. :wee:

Jeg vil rose TLZ, mannen som har mye fint i tankene, og peiling på musikk. :)

Jeg vil rose Zappza, gutten jeg trodde var en drittunge, men som ikke var det allikevel. :wee:

Jeg vil rose Kaiern, gutten jeg trodde var en grei fyr, men som egentlig er en drittunge, men han er grei uansett.

Woo!

Lenke til kommentar

Nåh så søtt :p

Da vil jeg rose

thewiz - For å ha roset meg (Veldig snillt :p)

Darkness| - For å være veldig hjelpsom mot mange forumbrukere, spesielt i deppe tråden.

tomat ulf - for et snålt nick jeg ler av hver gang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

SteffyBoy - Fordi han er vittig, målrettet og smart som fy. Digger fyren og håper på mange filmkvelder i fremtiden.

Dotten - Veldig sympatisk, hardtarbeidende matros/moderator (nytt superhelt-konsept?). Etter at han ble mer aktiv på forumet har det tatt seg opp mange hakk.

B|Real - En moderator og bruker av den gamle skolen som kjenner OT-delen bedre enn noen andre. Er litt krass av og til, men får du en kommentar i fleisen fra denne moderatoren så har du fortjent det.

TLZ - Jeg er fascinert av tankene til TLZ og selv om han sannsynligvis aldri kommer i den situasjonen der han kan gjøre livet bedre for tusener av mennesker, vet jeg at han hadde klart det. Han vet liksom hva det går i.

Robbiedeluxe - Den perfekte blanding av smak og intelligens. Someone who enjoys the finer things in life. Digger fyren.

LarsP - The Yin to my Yang :p

Dette var bare en liten gruppe som jeg mener fortjener ros. Er selvsagt mange andre fantastiske brukere som jeg har veldig sansen for, som jeg sikkert kommer til å skrive om senere.

Lenke til kommentar
Jeg vil rose Cun for å ta seg tid til å lage denne oversikten i TV kategorien,  neitakk for å starte en anbefalte serier tråd, TSP for Donald tråden, dostojevski for headsettguide osv. Kort fortalt alle brukere som tar seg til å lage tråder som krever litt og som gjør forumet langt bedre. De får alt for lite ros. Kudos til de alle :thumbup:

6382881[/snapback]

Av samme grunn vil jeg rose Dotten :thumbup:

Vil også ta meg tid til å rose treningsgutta; Hyrlen, LarsP, BaX, wh1te, Henrik2k, Camron, onyX, dimdal og mange andre for å dele sin gode kunnskap om trening og for at dere holder den sunne delen av forumet i live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...