Dragon Hunter Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vil rose alle gulostingene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vil rose DemonKaramell og Hylo for å være knallkarer. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg vil rose Cun for å ta seg tid til å lage denne oversikten i TV kategorien, neitakk for å starte en anbefalte serier tråd, TSP for Donald tråden, dostojevski for headsettguide osv. Kort fortalt alle brukere som tar seg til å lage tråder som krever litt og som gjør forumet langt bedre. De får alt for lite ros. Kudos til de alle Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg vil rose Bundy for han underholder folk i SO5 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vil rose DemonKaramell og Hylo for å være knallkarer. 6382869[/snapback] Det prater knallkaren om? Røykepause-karen min. <3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vil rose DemonKaramell og Hylo for å være knallkarer. 6382869[/snapback] Det prater knallkaren om? Røykepause-karen min. <3 6382914[/snapback] Røykepauser er elsk med Hylol. <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Vil rose Demon(Grov)Fudge. 6382857[/snapback] Vil rose DemonKaramell og Hylo for å være knallkarer. 6382869[/snapback] Vil rose dere to. Fornuftige karer! HAHA YEAH RIGHT! Men dere er kule. Jeg vil rose Fredrikrb. Han er en fyr som har mye lurt og si, som igår da han ringte meg da han sto i kø foran en dass. Jeg vil rose Hanne, får mye støtte fra deg, mye fornuftig går inn/ut av munnen din. Jeg vil rose TLZ, mannen som har mye fint i tankene, og peiling på musikk. Jeg vil rose Zappza, gutten jeg trodde var en drittunge, men som ikke var det allikevel. Jeg vil rose Kaiern, gutten jeg trodde var en grei fyr, men som egentlig er en drittunge, men han er grei uansett. Woo! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Alle som bidrar i "Kommende kinofilmer", Demonen fra Himmelen (aka brukeren over meg) som minnet meg på hvor herlig Stevie Ray er og til slutt fredrikrb, TLZ og Rome, fordi de er søte. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Vil rose: - SkyMarshall - for utrolig morsomme/bra sanger - Neppe - for mange ironiske morsomme innlegg - Plomma2 - samme som Neppe - Øivind_Dahle - for utrolig mange flotte babes i babethreaden Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Nåh så søtt Da vil jeg rose thewiz - For å ha roset meg (Veldig snillt ) Darkness| - For å være veldig hjelpsom mot mange forumbrukere, spesielt i deppe tråden. tomat ulf - for et snålt nick jeg ler av hver gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 SteffyBoy - Fordi han er vittig, målrettet og smart som fy. Digger fyren og håper på mange filmkvelder i fremtiden. Dotten - Veldig sympatisk, hardtarbeidende matros/moderator (nytt superhelt-konsept?). Etter at han ble mer aktiv på forumet har det tatt seg opp mange hakk. B|Real - En moderator og bruker av den gamle skolen som kjenner OT-delen bedre enn noen andre. Er litt krass av og til, men får du en kommentar i fleisen fra denne moderatoren så har du fortjent det. TLZ - Jeg er fascinert av tankene til TLZ og selv om han sannsynligvis aldri kommer i den situasjonen der han kan gjøre livet bedre for tusener av mennesker, vet jeg at han hadde klart det. Han vet liksom hva det går i. Robbiedeluxe - Den perfekte blanding av smak og intelligens. Someone who enjoys the finer things in life. Digger fyren. LarsP - The Yin to my Yang Dette var bare en liten gruppe som jeg mener fortjener ros. Er selvsagt mange andre fantastiske brukere som jeg har veldig sansen for, som jeg sikkert kommer til å skrive om senere. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg vil rose Cun for å ta seg tid til å lage denne oversikten i TV kategorien, neitakk for å starte en anbefalte serier tråd, TSP for Donald tråden, dostojevski for headsettguide osv. Kort fortalt alle brukere som tar seg til å lage tråder som krever litt og som gjør forumet langt bedre. De får alt for lite ros. Kudos til de alle 6382881[/snapback] Av samme grunn vil jeg rose Dotten Vil også ta meg tid til å rose treningsgutta; Hyrlen, LarsP, BaX, wh1te, Henrik2k, Camron, onyX, dimdal og mange andre for å dele sin gode kunnskap om trening og for at dere holder den sunne delen av forumet i live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå