darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke litt umoralsk å motta skryt for en slik ting, samt diskutere hvorfor han ble utestengt? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke litt umoralsk å motta skryt for en slik ting, samt diskutere hvorfor han ble utestengt? 5751016[/snapback] Vel, han lider nok ingen nød, hadde han vært skadet/død kan jeg være enig med deg, men når en legger opp til noe selv er jeg ikke enig. Umoralsk å motta skryt? Vel, da vet jeg om flere her som ikke burde hatt skryt... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Poenget er at du er moderator og ikke bør høste "applaus" for slike ting. Du bør heller ikke sole deg i glansen over at du liksom har kastet ut en slitsom person, som etter min mening har måttet motta masse hets. Siden vi ikke vet begge sider av saken, så synes jeg også at du fremlegger det som om denne personen har all skyld og er en tulling. Eventuelle diskusjoner rundt hvorfor han ble bannet kunne blitt tatt på PM. Men dette blir veldig off topic, så jeg beklager. Men nå er det nå en gang du som er moderatoren her og burde ha stoppet diskusjonen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Poenget er at du er moderator og ikke bør høste "applaus" for slike ting. Du bør heller ikke sole deg i glansen over at du liksom har kastet ut en slitsom person, som etter min mening har måttet motta masse hets. Siden vi ikke vet begge sider av saken, så synes jeg også at du fremlegger det som om denne personen har all skyld og er en tulling. Eventuelle diskusjoner rundt hvorfor han ble bannet kunne blitt tatt på PM. Men dette blir veldig off topic, så jeg beklager. Men nå er det nå en gang du som er moderatoren her og burde ha stoppet diskusjonen 5751035[/snapback] Moderatorene her i OT-baren er litt annerledes enn de i de andre avdelingene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 synes at det er greit.. hvem faen bryr seg om folk som bryter reglerne? bravo oysfaerg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg vil rose: Skogli, haddis, Agressive, fredrikrb, Bundy, Shikaru, Ø.B., Tomat-Ulf, Hylo, Skarstad, Eline, nerdVANNA, Zeromac, Vegard_, Seether, The_Fire og alle de andre som er i so4 for tida for bra humor og morsommer samtaler 5750631[/snapback] Hey, thanks. Lyst til å bli samtalepartner på heltid? 5750965[/snapback] selvfølgelig Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke litt umoralsk å motta skryt for en slik ting, samt diskutere hvorfor han ble utestengt? 5751016[/snapback] Les første svar (post2) i tråden (lenket under), så skjønner du hvorfor Oysfaerg gjorde en helt korrekt avgjørelse. Les forsåvidt hele tråden. Mybigmouth drev med flaming i flere tråder også, og jeg havnet som uskyldig offer selv i en av dem, hvor han først slang dritt for så å true med rapportering. Link Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er det ikke litt umoralsk å motta skryt for en slik ting, samt diskutere hvorfor han ble utestengt? 5751016[/snapback] Les første svar (post2) i tråden (lenket under), så skjønner du hvorfor Oysfaerg gjorde en helt korrekt avgjørelse. Les forsåvidt hele tråden. Mybigmouth drev med flaming i flere tråder også, og jeg havnet som uskyldig offer selv i en av dem, hvor han først slang dritt for så å true med rapportering. Link 5751615[/snapback] Om han gjorde en korrekt avgjørelse eller ikke spiller ingen rolle, det var ikke det som var poenget mitt. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 det spiller faktisk en rolle. Hadde han utestengt en random bruker som fulgte reglene ville det vært galt av ham å ta til seg rosen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil rose Darkness| som i 2004 la ut bilde av sin egen rompe. Og det bildet var ikke ræva Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil rose Darkness| som i 2004 la ut bilde av sin egen rompe. Og det bildet var ikke ræva 5751749[/snapback] Pix plix! Jeg vil rose Agressive, for sine gøyale innlegg, sine tøffe Family Guy-avatarer og for å klare og få en 45 år gammel mann til å runke på webcam! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil rose Larsp fordi hver gang (nesten) jeg ser et av hans innlegg får jeg meg en god latter, han er så ond på en herlig måte. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ser ikke noe galt i oysfaerg sitt innlegg. Det er jo ikke akkurat hemmelig at han bannet Rxj0n. Stå på, oysfaerg. Vi støtter deg! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vil rose brukeren 'Google.no'! (elns) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Stå på, oysfaerg. Vi støtter deg! 5754232[/snapback] Han er den nye helten min! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hail Oysfaerg. Den største Moderator av alle! Måtte hans vilje skje på forumet som i himmelen! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vil rose Mirann for at hun gav meg manndommen tilbake idag.... Hun vaska leiligheten Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vil rose Mirann for at hun gav meg manndommen tilbake idag.... Hun vaska leiligheten 5769453[/snapback] Den posten passet godt med avataren din Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Vil rose Headcleaver som har baller og utholdenhet nok til å motstå all den usakelige møkka han av og til får på musikkdelen. Det er enkelte der som ikke evner å skille seg ut, og som slenger seg på hylekoret for å bli lagt merke til Vil samtidig rose de fleste som oppholder seg "Backstage" og som står for lærerik og morsom posting. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Vil rose Headcleaver som har baller og utholdenhet nok til å motstå all den usakelige møkka han av og til får på musikkdelen. Det er enkelte der som ikke evner å skille seg ut, og som slenger seg på hylekoret for å bli lagt merke til 5779423[/snapback] Hehe, jo takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå