Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil gjerne rose Anette for at hun nesten bestandig er i godt humør. Optimisme og glede smitter lett over på andre.

5726134[/snapback]

Wow, den kom overraskende på. Takk. :)

Jeg vil egentlig rose veldig mange, men det blir slitsomt å ramse opp. Det gjelder særlig brukere jeg mener har et høyere nivå enn gjennomsnittet på postene sine eller rett og slett får meg , som fredrikrb, LarsP, Stefan, ØB, haddis, Hylo, ahpadt, ketchez, Marvil og veldig mange som jeg føler på meg at jeg glemmer.. Men jeg kan nevne dere en annen gang eller så vet dere det selv ;)

Lenke til kommentar
Rose chills som hjalp meg med naturfagsleksen min i dag.... *kose kose kose* :love:

5742982[/snapback]

Praktisk oppgave? :p

Jeg vil rose Ernie for at han er en koslig kar. :)

5743929[/snapback]

Hehe....Desverre :p Det var nok noe så kjedelig som seriekobling og parallelkobling av motstand. Kjedelig og ikke akkuratt særlig "turn on".. ;)

Lenke til kommentar
Jeg vil rose Zeromac fordi han alltid får meg til å smile igjen når jeg er deppa.

5719658[/snapback]

Det er ikke ensidig :)

Jeg vil rose CrazyKimmi=) for at hun poster sånn ca like bilder hver eneste/jævla gang hun poster i RPP.

5723602[/snapback]

HÆHÆHÆHÆHÆ, enig med den der :!:

Lenke til kommentar
Jeg vil rose Zeromac fordi han alltid får meg til å smile igjen når jeg er deppa.

5719658[/snapback]

Det er ikke ensidig :)

Jeg vil rose CrazyKimmi=) for at hun poster sånn ca like bilder hver eneste/jævla gang hun poster i RPP.

5723602[/snapback]

HÆHÆHÆHÆHÆ, enig med den der :!:

5748354[/snapback]

Vist du kan gi meg et nytt ansikt så ja... Send et i posten! :hrm:

Lenke til kommentar
Vist du kan gi meg et nytt ansikt så ja... Send et i posten!  :hrm:

5749811[/snapback]

Det er langt ifra noe galt med annsiktet ditt..

Det som er er at du poster bildet fra samme posisjon i rommet, du lener hodet likemye hver gang, og ser rett og slett helt lik ut.

Eneste som er forandring som man kan se til tider er når du er veldig glad.

En ting du kunne gjort hadde vært å poste et bilde der du ikke satt inne på rommet :)

Lenke til kommentar
Vist du kan gi meg et nytt ansikt så ja... Send et i posten!  :hrm:

5749811[/snapback]

Det er langt ifra noe galt med annsiktet ditt..

Det som er er at du poster bildet fra samme posisjon i rommet, du lener hodet likemye hver gang, og ser rett og slett helt lik ut.

Eneste som er forandring som man kan se til tider er når du er veldig glad.

En ting du kunne gjort hadde vært å poste et bilde der du ikke satt inne på rommet :)

5749848[/snapback]

Har bare web på rommet... Har ikke noe andre bilder. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jeg vil rose: Skogli, haddis, Agressive, fredrikrb, Bundy, Shikaru, Ø.B., Tomat-Ulf, Hylo, Skarstad, Eline, nerdVANNA, Zeromac, Vegard_, Seether, The_Fire og alle de andre som er i so4 for tida for bra humor og morsommer samtaler :mrgreen:

5750631[/snapback]

Hey, thanks. :wee:

Lyst til å bli samtalepartner på heltid? :p

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne rose Oysfaerg for å gi oss en tre-dagers ferie fra flaming'a til MyBigMouth.

5749860[/snapback]

Hæ? Er han banned?

:fun::dribble::D:woot::thumbs:

5750949[/snapback]

Tuuusen tusen takk :D Ikke ofte jeg får ros for det jeg gjør på forumet, så jeg får ta til takke med det jeg får ;)

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...