Vo0do0 Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Kom på en til. Carnifex fortjener også ros. Veldig hjelpsom forumbruker. Han var en av de få som hjalp meg med mitt problem i denne tråden. Takk skal du ha Carnifex. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ADT, med sin supre historie. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4013247 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Simen1 for sin sinnsyke kunnskap om hardware. Skrue for at han gidder å lære bort av sin kunnskap til oss "småunger" Jonas og resten av VB gutta for å ha reddet oss i mang en VB time på skolen. Drspawn for å inspirere hele overklokking.no HalTan og JoachimR for alle de morsomme diskusjonene de har hatt. Snekkern for mye kunnskap og en god holdning CFD og Loffelur for en koselig kveld på TG05 Og selvfølgelig alle moderatorere som faktisk gjør dette frivillig Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Simen1 for sin sinnsyke kunnskap om hardware.Skrue for at han gidder å lære bort av sin kunnskap til oss "småunger" Jonas og resten av VB gutta for å ha reddet oss i mang en VB time på skolen. Drspawn for å inspirere hele overklokking.no HalTan og JoachimR for alle de morsomme diskusjonene de har hatt. Snekkern for mye kunnskap og en god holdning CFD og Loffelur for en koselig kveld på TG05 Og selvfølgelig alle moderatorere som faktisk gjør dette frivillig Dette er en historie man IKKE forteller barnebarna Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er veldig mange her som skriver innlegg jeg setter pris på å lese. Mange virker veldig reflekterte og flinke og det er vanskelig å trekke ut enkeltpersoner. Jeg skal likevel nevne noen Jeg vil rose Simen1 og MistaPi for kunnskapsrike og interessante innlegg. Det er alltid interessant å se hva disse to har å si. Moderatorene gjør en kjempejobb uten vederlag (såvidt jeg vet). Dere fortjener litt ros dere og Ellers er det mange av dere jeg ville ha nevnt men jeg vil helst ikke begynne noen liste, da det alltid er noen som blir glemt eller utelatt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kan jo rose alle som har noe fornuftig å komme med, det er jo de som er det essensielle for forumet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil rose alle moderatorene som gjør en god jobb og rydder opp i forumet! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Alle som bidrar til at Mini-anmeldelsetråden ikke blir til: Siste film jeg så var Torque. Konge film 6/6 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Vil rose alle moderatorer som gjør en god jobb her, og som klarer å holde forumet så bra som det er. Vil også rose alle trådstartere som klarer/gidder å bruke stor forbokstav når de skriver inn navn på trådene. Vil takke oyvind_dahle for at han er en kjernekar (Nei, ikke autokorrektur denne gangen :! og for den tiden han var moderator. Han er veldig tålmodig, har humor og klarer å se ting fra forskjellige sider. Også vil jeg takke han for sommeren i 97 vi hadde sammen. (Ok, dèt¨ var kødd) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Simen1 for sin sinnsyke kunnskap om hardware.Skrue for at han gidder å lære bort av sin kunnskap til oss "småunger" Jonas og resten av VB gutta for å ha reddet oss i mang en VB time på skolen. Drspawn for å inspirere hele overklokking.no HalTan og JoachimR for alle de morsomme diskusjonene de har hatt. Snekkern for mye kunnskap og en god holdning CFD og Loffelur for en koselig kveld på TG05 Og selvfølgelig alle moderatorere som faktisk gjør dette frivillig Dette er en historie man IKKE forteller barnebarna Hehe. Han er ikke så rar i virkeligheten som på forumet :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Han har tydeligvis klart å lure deg trill rundt, ser jeg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) PoleCat. Fordi han er snill og kjekk og grei og pen og behjelpelig og mange andre fine ord som beskriver han. Og litt kos på enden. Endret 16. april 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vil takke PSION for sine historier... Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ros gis til: Alle som folger retningslinjene pa forumet. Alle moderatorene. SteffyBoy for det nydelige arbeidet med min nye avatar, god filmsmak, og for rett og slett vaere den gode vennen han er. MacManus for flotte skjermkortkunnskaper (hvertfall compared to me), linken til netshop sitt tilbud pa 6800 Ultra til en slikk og ingenting, og for a vaere den gode vennen han er. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil rose alle trollene på dette forumet som gir meg noe interresant å lese på... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil takke @kd for at han holder liv i SO 3 og er en masekopp,og som lager humor ut av det meste Masekopp? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tja, vil rose SupremeX for å være en grei kar. Vil også rose SteffyBoy for hans mange morsomme og teite poster :!: Jeg vil også rose terror-Teddy- og fUzZy^ som whiner til meg hver gang på msn når de taper i cs. Så vil jeg rose moderatorene som er flink og sletter alle spampostene mine! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jonnar: You rock! MacManus er ingen bitch heller. Ingen stor en ihvertfall. LenniZ: Teite poster? Pøh. Eller, ok da. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil takk un0kai fordi han var så meget hjelpsom i tråden min. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg vil rose LenniZ for og være en flott MSN-buddy. Jeg vil rose SteffyBoy for den unike spammingen hans. Jeg vil rose Simen1 for å være innehaver av en enorm knowledge. Og sist, men absolutt ikke minst, jeg vil rose oyvind_dahle og Snekker'n for sin enorme kompetanse innen pene damer. Luw ya all <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå