Scotty Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil da gjerne rose meg selv...jeg har klart å rydde rommet! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vil rose johnj fordi han har enorm musikkunnskap og deler den villig i "hva heter sangen" tråden. Deathie fordi han skal systematisere filmsamlingen min nesten gang han er i nærheten :!: Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil da gjerne rose meg selv...jeg har klart å rydde rommet! 5723643[/snapback] Jeg vil også rose deg, _Scotty_ fordi han klarer å rydde rommet sitt.. Klarer du å knyte skoene også eller? Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil rose CrazyKimmi=) for at hun poster sånn ca like bilder hver eneste/jævla gang hun poster i RPP. 5723602[/snapback] Det er HELT nytt.. tok det for to minutter siden... Dust.. Kan jo ikke noe for at jeg ser lik ut... Herregud grrr 5723622[/snapback] Hva skjedde med å "heve seg over det" ? (du ser kliss lik ut på alle btw) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil rose CrazyKimmi=) for at hun poster sånn ca like bilder hver eneste/jævla gang hun poster i RPP. 5723602[/snapback] Det er HELT nytt.. tok det for to minutter siden... Dust.. Kan jo ikke noe for at jeg ser lik ut... Herregud grrr 5723622[/snapback] Hva skjedde med å "heve seg over det" ? (du ser kliss lik ut på alle btw) 5724047[/snapback] Frustrasjonen tok overhånd.. Takker for støtten forresten... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil rose "double-trouble"søstrene for å skape liv her i ot. Greit nok at vi har en del gutter på denne jobben, men jenter da gitt... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil da gjerne rose meg selv...jeg har klart å rydde rommet! 5723643[/snapback] Jeg vil også rose deg, _Scotty_ fordi han klarer å rydde rommet sitt.. Klarer du å knyte skoene også eller? 5723770[/snapback] jepp Klarer det uten problemer! Men gidder aldri å gjøre det, jeg gidder aldri å knyte opp, så de er alltid ferdig knyta Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil rose "double-trouble"søstrene for å skape liv her i ot. Greit nok at vi har en del gutter på denne jobben, men jenter da gitt... 5724136[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Seether Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil rose "double-trouble"søstrene for å skape liv her i ot. Greit nok at vi har en del gutter på denne jobben, men jenter da gitt... 5724136[/snapback] Takk 5724148[/snapback] Joiner den Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bare hyggelig. Keep up the good work. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vil rose LarsP for hans kommentarene her.. SnittLeif også.. 5719645[/snapback] Yey! Jeg er nevnt Jeg vil rose kimman for at han vet rett person å rose Egentlig vil jeg rose alle som har kommet seg inn i samtaler med meg og kommet seg ut igjen uten å føle trangen til å skade mine sjanser til å bli far. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vil rose Haddis for at han har så utrolig mye imot staten, og villig deler det i mange Staten-tråder til tross for at han egentlig ikke vet hva han preiker om. Ros pga stor underholdningsverdi når jeg kjeder meg mest Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg vil gjerne rose chills og crazykimmi=) for at de har eliminert hverandre fra singelmarkedet for 15-åringer. Fra spøk til Halvor: Jeg vil gjerne rose Anette for at hun nesten bestandig er i godt humør. Optimisme og glede smitter lett over på andre. Endret 9. mars 2006 av LarsP Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vil gjerne rose Anette for at hun nesten bestandig er i godt humør. Optimisme og glede smitter lett over på andre. 5726134[/snapback] Slenger meg gladelig på den der Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vil gjerne rose chills og crazykimmi=) for at de har eliminert hverandre fra singelmarkedet for 15-åringer. Fra spøk til Halvor: Jeg vil gjerne rose Anette for at hun nesten bestandig er i godt humør. Optimisme og glede smitter lett over på andre. 5726134[/snapback] Trodde 15 åringer var ditt marked jeg.....? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei, det gjelder seg å holde seg innenfor det som er lovlig. Derfor går jeg på 16-17åringer (med minimal seksuell erfaring selvsagt). Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei, det gjelder seg å holde seg innenfor det som er lovlig. Derfor går jeg på 16-17åringer (med minimal seksuell erfaring selvsagt). 5726215[/snapback] Hehe... Det jeg tenkte Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vil rose LarsP for hans kommentarene her.. SnittLeif også.. 5719645[/snapback] Yey! Jeg er nevnt 5725996[/snapback] trokke jeg kan si det samme Lenke til kommentar
Seether Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vil rose FirstPrice fordi han alltid får meg til å tenke på kiwi og den tøffe reklamen deres. Mat og tv er alltid fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå