El Matador Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Glisevask, fordi han er utrolig hjelpsom i casemod-forumet. Tar seg av alle. Og Øyvind da, for alle de fine babesene og galleriene han linker til i babethreaden. jepps, og ikke minst Sigen. Snille begge to. Vil også rose Zernick for gode samtaler på msn, og en utrolig hjelpsom fyr. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Glisevask, fordi han er utrolig hjelpsom i casemod-forumet. Tar seg av alle. Og Øyvind da, for alle de fine babesene og galleriene han linker til i babethreaden. jepps, og ikke minst Sigen. Snille begge to. Vil også rose Zernick for gode samtaler på msn, og en utrolig hjelpsom fyr. How could i forget? Sigen er også utrloig hjelpsom, ros til dere begge. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 b-real . Han er så utrolig herlig og får meg alltid til å smile. Dessuten er han morsom og en perfekt moderator. EDIT: oi, bigtime bumping på meg der visst. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Vil gjerne rose meg selv. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Eline for hun er så pen Lenke til kommentar
Eline Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Eline for hun er så pen 5702113[/snapback] hæhæ, tull! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg vil rose Øivind Dahle for en utrolig god jobb som moderator (når han var det) og enormt mye deilige babes. 4012324[/snapback] Vil bare rose dahle jeg. Helt ærlig, Øyvind Dahle er den forumbruker jeg har det desidert beste intrykket av. Og det er en del meget gode inntrykk. Dahle for president. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vil rose meg for noe? Eneste jeg kan rose er nok Latterkongen, grunnet dette..bare les i vei. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vil rose meg for noe? Eneste jeg kan rose er nok Latterkongen, grunnet dette..bare les i vei. 5702189[/snapback] For oss som har hengt lenge på hardwareforumet.. Dette minner meg om en bestemt bruker som prøvde å montere ett visst AGP-kort i PCI-slotten.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 JoachimR er en kjekk gutt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 JoachimR er en kjekk gutt 5702838[/snapback] Å! Så koselig! Du også! Ordentlig kjekk! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Eline for hun er så pen 5702113[/snapback] Enig der ja. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vil rose meg for noe? Eneste jeg kan rose er nok Latterkongen, grunnet dette..bare les i vei. 5702189[/snapback] Ros fra meg. Du er en morsom gutt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Noen som vil rose meg for noe? Eneste jeg kan rose er nok Latterkongen, grunnet dette..bare les i vei. 5702189[/snapback] Ros fra meg. Du er en morsom gutt. 5703435[/snapback] Ah Elsker deg også. Foresten, vi har like mange innlegg Endret 5. mars 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Noen som vil rose meg for noe? Eneste jeg kan rose er nok Latterkongen, grunnet dette..bare les i vei. 5702189[/snapback] Ros fra meg. Du er en morsom gutt. 5703435[/snapback] Ah Elsker deg også. Foresten, vi har like mange innlegg 5703681[/snapback] Yeah, and let's keep it that way! Off-topic ftw! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 JoachimR, fredrikrb, SteffyBoy, LarsP, Dotten og HalTan er brukere som burde roses for å bidra til å gjøre Off Topic til det det er. Mange andre som kunne vært rost, men jeg synes disse utmerker seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 b-real. Han er så utrolig herlig og får meg alltid til å smile. Dessuten er han morsom og en perfekt moderator. EDIT: oi, bigtime bumping på meg der visst. 5701620[/snapback] Rene standup-komikeren jeg Men tusen takk søta Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Njål fortjener mye ros for å være den mest hjelpsome brukeren på forumet. Foruten store kunnskaper om film og nettbutikker er han hyggelig, velformulerende og svært aktiv i Film/TV-delen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Takke Seether... Konge søster...hehe Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Vil rose am3k, hjelpsom og hyggeli person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå