Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

:blush: Takk alle sammen! :!:

Slenger meg på den selv... Uten å lage på en lang "enig tråd"... Hvor gammel er han foresten?

Gammel. Fra det året Sputnik ble skutt opp, Humphrey Bogart døde, EU (EEC) ble dannet, Kong Olav ble kronet...

Jeg begynte i andre klasse det året da Stones slapp Satisfaction, Malcolm X ble skutt, amerikanske tropper rykket inn i Vietnam, Per Borten dannet regjering, ...

... og nå får det være nok off topic. ;)

Geir :)

PØH, kunne jo vært far din :!:

Er du fra 30-tallet eller noe sånt? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gammel. Fra det året Sputnik ble skutt opp, Humphrey Bogart døde, EU (EEC) ble dannet, Kong Olav ble kronet...

Bare en liten korreksjon. Kong Olav ble ikke kronet, han ble derimot signet, nærmere bestemt i Nidarosdomen 22. juni det året (da var jeg forøvrig ca 7 mnd. gammel :p )

Vil ellers benytte anledningen til å hive meg på rosen av den som her siteres :)

Lenke til kommentar

tom waits for alice var akkurat det søppel trengte. (jeg nekter å bruke det nye dritt-navnet)

Videre leser jeg alltid innlegg fra enkelte brukere før andre rett og slett fordi man har et godt inntrykk av dem. wh1te, bandidos pelle, tom_waits_for_alice, PiRANhA og til tider JoachimR&fredrikrb er vel brukere som skiller seg ut her. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil rose robB fordi han alltid er vennlig og hyggelig, lager stemning og dessuten sier sin mening uten å rakke ned på andre. Kommer det et innlegg av han, blir man sannsynligvis gladere av å lese det! :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke flink til å rose folk, jeg bare liker de. :p

Så, her er (forhåpentligvis) alle jeg burde roset med ord, men ikke har ord til:

bjaa, Eline, Volcov, MrLeftfield, Natrium, SteffyBoy, Carl M, Oivind Dahle, Dingot0m, Kaiern, Ø.B., svamp, Bandidos Pelle, enden, TLZ, B|Real, r, JoachimR, bakermesterharepus, sluffy, Goophy, ahpadt, phax

Jeg har sikkert glemt noen. Fryktelig beklager til dere, si fra så skal jeg fikse det.

PS; bestikkelser tas i mot med et diskrèt smil, to nikk og en plass på listen. Kos.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...