sablabra Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Takk alle sammen! :!: Slenger meg på den selv... Uten å lage på en lang "enig tråd"... Hvor gammel er han foresten? Gammel. Fra det året Sputnik ble skutt opp, Humphrey Bogart døde, EU (EEC) ble dannet, Kong Olav ble kronet... Jeg begynte i andre klasse det året da Stones slapp Satisfaction, Malcolm X ble skutt, amerikanske tropper rykket inn i Vietnam, Per Borten dannet regjering, ... ... og nå får det være nok off topic. Geir PØH, kunne jo vært far din :!: Er du fra 30-tallet eller noe sånt? :!: Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Tom waits for alice = 3 ganger eldre enn meg :| Uansett, vil rose B|Real for opprydning i OT-Baren Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Uansett, vil rose B|Real for opprydning i OT-Baren Ditto! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vil rose Tom waits for Alice fordi han virker så god mot brukerne at man får et avslappet forhold til karen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vil rose Tom waits for Alice fordi han virker så god mot brukerne at man får et avslappet forhold til karen. Second that one. Peiling på gitarer har han og. Og så er eg litt hemmelig forelska i Jan-Erik Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Gammel. Fra det året Sputnik ble skutt opp, Humphrey Bogart døde, EU (EEC) ble dannet, Kong Olav ble kronet... Bare en liten korreksjon. Kong Olav ble ikke kronet, han ble derimot signet, nærmere bestemt i Nidarosdomen 22. juni det året (da var jeg forøvrig ca 7 mnd. gammel ) Vil ellers benytte anledningen til å hive meg på rosen av den som her siteres Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 tom waits for alice var akkurat det søppel trengte. (jeg nekter å bruke det nye dritt-navnet) Videre leser jeg alltid innlegg fra enkelte brukere før andre rett og slett fordi man har et godt inntrykk av dem. wh1te, bandidos pelle, tom_waits_for_alice, PiRANhA og til tider JoachimR&fredrikrb er vel brukere som skiller seg ut her. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Vil rose flodhest for sine geniale avatarer B|Real fortjener ære for ballene sine (ble mye bråk når du fikk anfall i OT-baren ) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) Vil rose samtlige som har svart på innleggene mine Folk som har stramma meg opp når æ har vært dum... Takker for svar Endret 28. mai 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 vil rose fredrikrb(for tonnevis av godt humør) og Volcov(For all den støtten som jeg har fått). Luve u all Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 vil rose fredrikrb(for tonnevis av godt humør) og Volcov(For all den støtten som jeg har fått). Luve u all I heart you too, baby Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vil rose robB fordi han alltid er vennlig og hyggelig, lager stemning og dessuten sier sin mening uten å rakke ned på andre. Kommer det et innlegg av han, blir man sannsynligvis gladere av å lese det! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vil rose Hefla, fordi han kommer med skikkelige og ikke minst kjappe svar, og er aldri frekk. Et godt eksempel, som flere forumbrukere (deriblandt meg) bør prøve å følge! (jeg prøver allerede) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vil rose Bogan. Han står alltid for sin mening, og sier det han mener... Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vil rose Bogan. Han står alltid for sin mening, og sier det han mener... Passet genialt til signaturen din. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg er ikke flink til å rose folk, jeg bare liker de. Så, her er (forhåpentligvis) alle jeg burde roset med ord, men ikke har ord til: bjaa, Eline, Volcov, MrLeftfield, Natrium, SteffyBoy, Carl M, Oivind Dahle, Dingot0m, Kaiern, Ø.B., svamp, Bandidos Pelle, enden, TLZ, B|Real, r, JoachimR, bakermesterharepus, sluffy, Goophy, ahpadt, phax Jeg har sikkert glemt noen. Fryktelig beklager til dere, si fra så skal jeg fikse det. PS; bestikkelser tas i mot med et diskrèt smil, to nikk og en plass på listen. Kos. Endret 6. juni 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg vil rose: Haltan, fordi han har de beste komentarene-uansett. Stå på! Også : Phax, fordi han er så snill. Endret 6. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Glisevask, fordi han er utrolig hjelpsom i casemod-forumet. Tar seg av alle. Og Øyvind da, for alle de fine babesene og galleriene han linker til i babethreaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå