Z_AGo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg vil rose Rkg1000 fordi han er så søt og kjekk!! spess når han sitter v siden av meg i timene og ikke skjønner en dritt! og når han sikler etter den rosa sekken til ida...! da kan han ikke motståes men trekker litt ned hver gang han patter på røyken Endret 27. mai 2005 av Z_AGo Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jeg vil rose Rkg1000 fordi han er så søt og kjekk!! spess når han sitter v siden av meg i timene og ikke skjønner en dritt! og når han sikler etter den rosa sekken til ida...! da kan han ikke motståes men trekker litt ned hver gang han patter på røyken Jeg patter for faen ikke. Får rose Z_AGo litt tilbake fordi han også er ganske kjekk Han er så veldig sterk. Flink i nesten alt. Endret 27. mai 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil rose Darkness| fordi hun er ei fantastisk jente, ganske enkelt. Også flytter hun kanskje til Hønefoss, og da bor hun jo kanskje ikke så langt unna meg Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil rose Øivind Dahle for en utrolig god jobb som moderator (når han var det) og enormt mye deilige babes. Øivind Dahle har deltatt med utrolig mye bra så han får min stemme også. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Takk alle sammen! :!: Slenger meg på den selv... Uten å lage på en lang "enig tråd"... Hvor gammel er han foresten? Gammel. Fra det året Sputnik ble skutt opp, Humphrey Bogart døde, EU (EEC) ble dannet, Kong Olav ble kronet... Jeg begynte i andre klasse det året da Stones slapp Satisfaction, Malcolm X ble skutt, amerikanske tropper rykket inn i Vietnam, Per Borten dannet regjering, ... ... og nå får det være nok off topic. Geir Endret 27. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tbone Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Oiii...trodde jeg var gammel her inne, jeg som er født samme år som Apollo 13 ble skutt opp og Naomi Campbell ble født Anyway, glemte å rose Mr. Dahle...Han eier babes tråden Endret 27. mai 2005 av tbone Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil rose Darkness| fordi hun er ei fantastisk jente, ganske enkelt.Også flytter hun kanskje til Hønefoss, og da bor hun jo kanskje ikke så langt unna meg Forhåpentligvis ikke så altfor langt unna, nei Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil rose Darkness| fordi hun er ei fantastisk jente, ganske enkelt.Også flytter hun kanskje til Hønefoss, og da bor hun jo kanskje ikke så langt unna meg Forhåpentligvis ikke så altfor langt unna, nei sorry for offtopic, men: OI? noe på gang her eller? *nysgjerrig* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 sorry for offtopic, men: OI? noe på gang her eller? *nysgjerrig* Nei, det er darkness| som prøver å få seg en sydenferie On topic: Er enig i at mange moderatorer gjør en god jobb her. Har aldri opplevd verken urimelige eller herskesyke moderatorer på dette forumet før. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har aldri opplevd verken urimelige eller herskesyke moderatorer på dette forumet før. *kremt* ---- Utrolig mange som burde få en takk, så jeg kan ikke komme med hele listen her. Dere vet hvem dere er. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil skryte av Thomas som bare har 16 posts og allere er en nyttig medspiller på forumet Stå på Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) slipknot_fan, som alltid hjelper meg når det er noe jeg lurer på. Trenger jeg hjelp, er han som regel den første jeg går til, og får alltid hjelp. Og at han alltid gidder å svare på tingene jeg lurer på, (ja, det er veldig mange), vil jeg rose og takke for. Han er btw min nabo. Endret 6. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 sorry for offtopic, men: OI? noe på gang her eller? *nysgjerrig* Nei, det er darkness| som prøver å få seg en sydenferie Hysj! Ikke avslør meg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har aldri opplevd verken urimelige eller herskesyke moderatorer på dette forumet før. *kremt* ---- Enten så kommer du TIL meg å sier det face to face eller så kan du la være. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) sorry for offtopic, men: OI? noe på gang her eller? *nysgjerrig* Nei, det er darkness| som prøver å få seg en sydenferie Hysj! Ikke avslør meg! Det er greit det, frøken! Turen er bestilt, og du har fått billett Sorry for off-topic, skal skjerpe meg Endret 27. mai 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
paroa Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har aldri opplevd verken urimelige eller herskesyke moderatorer på dette forumet før. *kremt* ---- Enten så kommer du TIL meg å sier det face to face eller så kan du la være. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg vil rose DR.Panda fordi han er en kul kompis! Også vil jeg rose de andre forumbrukerne som kanskje kommer til å hjelpe til med å hanke denne tråden inn igjen til topic Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Takk alle sammen! :!: (...) Geir Oi, du er eldre enn pappa. Føler meg nesten litt teit som skriver sånt tull og pervogriseri når en på din alder leser det. Ikke rart ingen respekterer meg. Du er ihvertfall yndlingsmoderatoren min, og jeg likte deg før du ble mod også. Fortsett med det. b-real er en koseklump av en hissigpropp, men gjør en veldig god jobb. Svankmejer, Scarface og Zaiera er også top-notch brukere. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Neh... Nå får dere gi dere folkens! Ingen som vil rose meg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Takk alle sammen! :!: Slenger meg på den selv... Uten å lage på en lang "enig tråd"... Hvor gammel er han foresten? Gammel. Fra det året Sputnik ble skutt opp, Humphrey Bogart døde, EU (EEC) ble dannet, Kong Olav ble kronet... Jeg begynte i andre klasse det året da Stones slapp Satisfaction, Malcolm X ble skutt, amerikanske tropper rykket inn i Vietnam, Per Borten dannet regjering, ... ... og nå får det være nok off topic. Geir PØH, kunne jo vært far din :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå