MrLeftfield Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 MrLeftfield og Volcov, to gode venner som jeg ser støtter hverandre i tykt og tynt. Volcov er flink til å bidra med flotte bilder i Recent Pic , MrLeftfield har vært veldig flink i So3 i det siste. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 må nesten rose flodhest for de geniale avatarene...som jeg er sp heldig å ha en av Hihi, takk. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Vil takke en del trofaste Metal Gear Solid-fans! Fanta Boy Wooho Nevnarion Zemeckis ehs5 TheWiz Aragorn_sonofarathorn MGS3 TumTum Snake Eater SiQux +Flere Vil også takke KaYch for musikken!! Også selvfølgelig The Babemasters: Oivind_Dahle Skurupu am3k Uderzo Snekker'n +flere Skreiv dette tidligere, men vil også legge til: anth: Liker innleggene til anth, spesielt i musikk-seksjonen... Har god musikksmak. razh0r: My fellow Children Of Bodom fan! Utrolig god musikksmak! Sikkert flere som kommer etterhvert!! Legger til: - z10b: Må nesten få med meg Rammstein-kabinettet! Stå på! Endret 7. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
nitja Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Psion På grunn av dagboktråden hans. B|Real fordi han har hatt det fryktelig vanskelig, men har klart seg utrolig bra. Bogan fordi han kommer med mange visdomsord i deppetråden.. tror nok han har hjulpet mange. Volcov fordi han rett og slett er et helt fantastisk menneske.. Endret 7. mai 2005 av qeezy Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Må rose flodhest for de kule avatarene og den überkule avatar-klubben han har laget. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Psion På grunn av dagboktråden hans. B|Real fordi han har hatt det fryktelig vanskelig, men har klart seg utrolig bra. Bogan fordi han kommer med mange visdomsord i deppetråden.. tror nok han har hjulpet mange. Volcov fordi han rett og slett er et helt fantastisk menneske.. Må si det samme om deg da. Takk for at du er den du er *kosepå* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal vi se. Jeg vil rose SteffyBoy og fredrikrb, for deres geniale humor, både sammen og hver for seg. De er også veldig fornuftige mennesker med mange gode tanker. Dere klarer dere bra her, og det tror jeg dere kommer til å gjøre IRL også (uten sammenligning for øvrig) Jeg vil også rose oivind_dahle, fordi han aldri poster annet her enn "kvalitetssøppel", altså søppeltråder (/OT-bar-tråder) som interesserer eller er morsomme, og fordi han var en flink moderator, som "mixed with the locals" for å sammenligne med et uttrykk fra den grunne TV-serien Passions. Andre som jeg syns fortjener stjerne i boka er Darkness|, Goophy, enden og kennethdammyr fordi de tenker før de skriver. Ellers vil jeg oppmuntre alle som er snille og greie, og som ikke rakker ned på andre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal vi se. Jeg vil rose SteffyBoy og fredrikrb, for deres geniale humor, både sammen og hver for seg. De er også veldig fornuftige mennesker med mange gode tanker. Dere klarer dere bra her, og det tror jeg dere kommer til å gjøre IRL også (uten sammenligning for øvrig) Takk for det! Alltid koselig å høre sånt. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg vil Rose ]\[etallica for å ha laget en Genial Guide til multi theft auto. Så vil jeg rose Volcov, Enkeltog greit fordi han er Råkul! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 B|Real Kjenner han ikke personlig, men han virker som en hyggelig og grei person! Liker innleggene hans! Stå på! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skal vi se. Jeg vil rose SteffyBoy og fredrikrb, for deres geniale humor, både sammen og hver for seg. De er også veldig fornuftige mennesker med mange gode tanker. Dere klarer dere bra her, og det tror jeg dere kommer til å gjøre IRL også (uten sammenligning for øvrig) Du er søt, altså. Takk skal du ha, koselig med ros. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg vil Rose ]\[etallica for å ha laget en Genial Guide til multi theft auto. Så vil jeg rose Volcov, Enkeltog greit fordi han er Råkul! Takker. Koselig at noen synes det. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg vil Rose ]\[etallica for å ha laget en Genial Guide til multi theft auto. Så vil jeg rose Volcov, Enkeltog greit fordi han er Råkul! Takker. Koselig at noen synes det. I like your style Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Im out of touch, im out of time. JA faen.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Jeg vil rose: svamp fordi han virker som en grei person og han skaper god stemning i SO3. Kjempekar! Volcov fordi han kommer med fine bilder i RPP, som også gjør at RPP ikke dør ut. Ellers så er han en god kar og kommer med gode poster. SnowDOG_ fordi han er en god moderator og han er mester i å lure folk! Han og skaper god stemning i SO3! Liker hunden hans godt btw! fredrikrb og Steffyboy for dems geniale humor(slik svamp sa) og dems mange hjelpende poster. oivind dahle for sin gode moderering som han hadde før og hans "kvalitetssøppel-poster".(Like svamp said) Vil også rose han for Filmklipp-tråden og Småspill-tråden. Mange andre jeg vil rose, men det tar jeg snere. Og steffe kun for å rose Endret 7. mai 2005 av robB Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 JoachimR HalTan Fordi de er barske nok til å stille for flamewar uten gode holdninger og/eller holdbare argumenter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 B|Real fordi han har hatt det fryktelig vanskelig, men har klart seg utrolig bra. B|Real Kjenner han ikke personlig, men han virker som en hyggelig og grei person! Liker innleggene hans! Stå på! Takker. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 B|Real fordi han har hatt det fryktelig vanskelig, men har klart seg utrolig bra. B|Real Kjenner han ikke personlig, men han virker som en hyggelig og grei person! Liker innleggene hans! Stå på! B|Real fordi han modererte på en god og rettferdig måte. Dessuten stemmer også de jeg quota..... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Tusen takk robB, nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå