Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hadde jeg kunne skrive med begge hender, så hadde jeg oppgitt grunn, men den gang ei. LarsP bakemesterharepus haddis oivind_dahle PoleCat Musty psilocybe cun SnowDOG_ Skurupu Satrucci_ Zaeira B|Real Vet jeg har glemt noen. Har utelatt et par med vilje også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vet jeg har glemt noen. Har utelatt et par med vilje også <- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tror jeg må komme med en liste selv, men mistenker at den fort blir veldig lang... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dahle, fordi han er så koselig tvert igjennom. Voksne mannen kommer med klissete kjærlighetstester Han har også kommet med mange fine ord om hvordan jenter skal behandles. Slikt sjarmerer jo alltid et lite ungpikehjerte TLZ, ung mann som er veldig moden for alderen. Slikt skinner også lett igjennom i postene hans på forumet MrLeftfield og Volcov, to gode venner som jeg ser støtter hverandre i tykt og tynt. Volcov er flink til å bidra med flotte bilder i Recent Pic , MrLeftfield har vært veldig flink i So3 i det siste. AnAnAs, kan ikke si meg enig i alt hun gjør, sier eller mener.. men hun er ikke en blond bærte, og da må man vel digge henne? Kjenner meg godt igjen i hvordan hun har det nå. Håper det ordner seg til det beste for henne snart Psion, . Pingla har desverre stukket fra forumet, men har bidratt mer enn masse med dagboktråden sin. Den er rett og slett genial på den måten at jeg har så utrolig mye å mobbe han for til nesten alle anledninger. fredrikrb, bidrar MASSE til at offtopic-miljøet er som det er. Kommer stadigvekk med små gullkort. Jeg mistenker også sterkt at han er en veldig kjekk gutt bak den store frekke kjeften Og nå tror kanskje at det er noen som har blitt glemt.. men flere enn dette havner ikke på listen min (unntak kan seff gjøres mot en pen liten pengesum). Neida, jeg har sikkert glemt noen.. men i såfall kan dere heller ta og huske meg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Tror jeg må komme med en liste selv, men mistenker at den fort blir veldig lang... Ta det litt etter litt da... eg kunne sikkert skrevet flere selv. TLZ, ung mann som er veldig moden for alderen. Slikt skinner også lett igjennom i postene hans på forumet Ikke i absolutt alle postene ihvertfall... Endret 4. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Vil rose flodhest for avatarmekking Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (unntak kan seff gjøres mot en pen liten pengesum). Sjekket kontoen din nylig? Men jeg vil personlig ikke lage en liste, da den kommer til å inneholde alfor mange personer. Vil ihvertfall rose alle som svarer skikkelig i tråder og ikke spammer i SO3. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Roser ikkje folk på forumet, blir heller ikkje rost av andre. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Altså, det er ingen som vil rose meg !? Jeg er jo så morsom så ;D hehe Jeg vil gjerne rose han stakkars Arve da , du er en kjekk kar du ! Folk roser noen som heter "FATFUCK" da burde jeg bli rosa Endret 5. mai 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 fredrikrb, bidrar MASSE til at offtopic-miljøet er som det er. Kommer stadigvekk med små gullkort. Jeg mistenker også sterkt at han er en veldig kjekk gutt bak den store frekke kjeften Awwwwh! Takk, Kine, love you. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Psion, . Pingla har desverre stukket fra forumet hva? når skjedde dette? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Vil takke en del trofaste Metal Gear Solid-fans! Fanta Boy Wooho Nevnarion Zemeckis ehs5 TheWiz Aragorn_sonofarathorn MGS3 TumTum Snake Eater SiQux +Flere Vil også takke KaYch for musikken!! Også selvfølgelig The Babemasters: Oivind_Dahle Skurupu am3k Uderzo Snekker'n +flere Skreiv dette tidligere, men vil også legge til: anth: Liker innleggene til anth, spesielt i musikk-seksjonen... Har god musikksmak. razh0r: My fellow Children Of Bodom fan! Utrolig god musikksmak! Sikkert flere som kommer etterhvert!! Endret 5. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vil rose flodhest for avatarmekking Nhååå. Takk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Vil takke en del trofaste Metal Gear Solid-fans! Fanta Boy Wooho Nevnarion Zemeckis ehs5 TheWiz Aragorn_sonofarathorn MGS3 TumTum Snake Eater SiQux +Flere Åh, takk Jeg har også utrolig mange som jeg skulle sagt noe om, men det blir for mye jobb, og er redd for å glemme noen. Jeg vil bare takke midnight_walker, fordi han rett og slett er en kjempebra fyr, og så vil jeg takke Fanta Boy for at vi endelig kommer overens Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Psion, . Pingla har desverre stukket fra forumet hva? når skjedde dette? Er vel noen dager siden. Han synes det var for mange fjortistryner Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 må nesten rose flodhest for de geniale avatarene...som jeg er sp heldig å ha en av Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ingen som har nevnt JoachimR for hans engasjement på Politikk forumet? Han e jo utrolig! Selv om han er veldig kontroversiell så hjelper han en gang iblant for de som har problemer som man trenger advokat til gjør han ikke? Correct me if im wrong.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har nevnt han! og bogan har nevnt han! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 King_mephisto er en forumbruker jeg liker, da det ofte er mye fornuftig som kommer ut fra ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå