Gå til innhold

Ros en forum-bruker.

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hadde jeg kunne skrive med begge hender, så hadde jeg oppgitt grunn, men den gang ei.

• LarsP
  • bakemesterharepus
  • haddis
  • oivind_dahle
  • PoleCat
  • Musty
  • psilocybe
  • cun
  • SnowDOG_
  • Skurupu
  • Satrucci_
  • Zaeira
  • B|Real

Vet jeg har glemt noen. Har utelatt et par med vilje også :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dahle, fordi han er så koselig tvert igjennom. Voksne mannen kommer med klissete kjærlighetstester ;) Han har også kommet med mange fine ord om hvordan jenter skal behandles. Slikt sjarmerer jo alltid et lite ungpikehjerte

TLZ, ung mann som er veldig moden for alderen. Slikt skinner også lett igjennom i postene hans på forumet

MrLeftfield og Volcov, to gode venner som jeg ser støtter hverandre i tykt og tynt. Volcov er flink til å bidra med flotte bilder i Recent Pic ;), MrLeftfield har vært veldig flink i So3 i det siste.

AnAnAs, kan ikke si meg enig i alt hun gjør, sier eller mener.. men hun er ikke en blond bærte, og da må man vel digge henne? Kjenner meg godt igjen i hvordan hun har det nå. Håper det ordner seg til det beste for henne snart

Psion, :love:. Pingla har desverre stukket fra forumet, men har bidratt mer enn masse med dagboktråden sin. Den er rett og slett genial på den måten at jeg har så utrolig mye å mobbe han for til nesten alle anledninger.

fredrikrb, bidrar MASSE til at offtopic-miljøet er som det er. Kommer stadigvekk med små gullkort. Jeg mistenker også sterkt at han er en veldig kjekk gutt bak den store frekke kjeften ;)

Og nå tror kanskje at det er noen som har blitt glemt.. men flere enn dette havner ikke på listen min (unntak kan seff gjøres mot en pen liten pengesum). Neida, jeg har sikkert glemt noen.. men i såfall kan dere heller ta og huske meg ;)

Lenke til kommentar
Tror jeg må komme med en liste selv, men mistenker at den fort blir veldig lang...

Ta det litt etter litt da... eg kunne sikkert skrevet flere selv.

TLZ, ung mann som er veldig moden for alderen. Slikt skinner også lett igjennom i postene hans på forumet

Ikke i absolutt alle postene ihvertfall... :innocent:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
(unntak kan seff gjøres mot en pen liten pengesum).

Sjekket kontoen din nylig? :p

Men jeg vil personlig ikke lage en liste, da den kommer til å inneholde alfor mange personer. Vil ihvertfall rose alle som svarer skikkelig i tråder og ikke spammer i SO3. :p

Lenke til kommentar
Vil takke en del trofaste Metal Gear Solid-fans!

Fanta Boy

Wooho

Nevnarion

Zemeckis

ehs5

TheWiz

Aragorn_sonofarathorn

MGS3

TumTum

Snake Eater

SiQux

+Flere

Vil også takke KaYch for musikken!!

Også selvfølgelig The Babemasters:

Oivind_Dahle

Skurupu

am3k

Uderzo

Snekker'n

+flere

Skreiv dette tidligere, men vil også legge til:

anth: Liker innleggene til anth, spesielt i musikk-seksjonen... Har god musikksmak.

razh0r: My fellow Children Of Bodom fan! :thumbup: Utrolig god musikksmak!

Sikkert flere som kommer etterhvert!!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Vil takke en del trofaste Metal Gear Solid-fans!

Fanta Boy

Wooho

Nevnarion

Zemeckis

ehs5

TheWiz

Aragorn_sonofarathorn

MGS3

TumTum

Snake Eater

SiQux

+Flere

Åh, takk :)

Jeg har også utrolig mange som jeg skulle sagt noe om, men det blir for mye jobb, og er redd for å glemme noen.

Jeg vil bare takke midnight_walker, fordi han rett og slett er en kjempebra fyr, og så vil jeg takke Fanta Boy for at vi endelig kommer overens :)

Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt JoachimR for hans engasjement på Politikk forumet? Han e jo utrolig! Selv om han er veldig kontroversiell så hjelper han en gang iblant for de som har problemer som man trenger advokat til :p gjør han ikke? Correct me if im wrong..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...