Vo0do0 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Er det en forum-bruker du mener har gjort seg fortjent til litt ros? Den første jeg vil bringe frem, han som fikk meg på ideen til å lage tråden, er Bogan. Han store engasjement i Deppetråden syntes jeg fortjente en liten oppmerksomhet. Det virker som han klarer å sette seg godt inn i problemene til folk, og han bruker god tid på å svare. Godt jobba Bogan! Grunnen til at jeg lager denne tråden er en PM jeg fikk av han i går. Men den går vi ikke nærmere innpå. Jeg vil også sende en takk til er MistaPi i "skjermkort og TV-kort"-delen. Han har store kunnskaper om skjermkort. Og han klarer å svare oss alle på del delen av forumet på en god og upartisk måte. Det var det jeg hadde for denne gang. Håper flere vil benytte seg av tråden til å rose de de mener har gjort seg fortjent til dette. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil rose Øivind Dahle for en utrolig god jobb som moderator (når han var det) og enormt mye deilige babes. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Mener Skrue fortjener en stor ros for å ha gjordt hjemmelagede vannkjølingsblokker allemannseie med sine guider til DIY Også fordi han bruker mye av sin egen fritid for å hjelpe nybegynnere og viderekommere på vannkjølingsfronten Takk Skrue for den glimrende jobben du gjør EDIT: Søppel er vel strengt tatt ikke riktig kategori ? Endret 16. april 2005 av kverna Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil takke Satrucci_, fordi han fikk meg til å kjøpe et par cd'er av Burzum! Var vel verd pengene, og gjorde meg til en ganske lykkelig mann. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg vil takke B|Real for han stenger så mange idiotiske tråder!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Eg vil rose Satrucci_, Jan-Erik, HalTan, Zyklon, Nisje Olm, kaiern, H4ngm4N, SirMaximus for at eg har "oppdaga" mye bra musikk gjennom dem. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 XoRc er lur, og AnAnAs er snill. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Wh1te, han er genial, kan masse og er "kul" Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil rose Øivind Dahle for en utrolig god jobb som moderator (når han var det) og enormt mye deilige babes. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil rose Øivind Dahle for en utrolig god jobb som moderator (når han var det) og enormt mye deilige babes. Har jeg gått glipp av noe? det han sikkert meiner med masse deilige babes, så meiner han sikkert alle dei flotte bildene han har lagt inn i babe modern warning 2.0 tråden Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Jeg vil rose Øivind Dahle for en utrolig god jobb som moderator (når han var det) og enormt mye deilige babes. Har jeg gått glipp av noe? det han sikkert meiner med masse deilige babes, så meiner han sikkert alle dei flotte bildene han har lagt inn i babe modern warning 2.0 tråden Tror han mente det med at Øyvind Dahle ikke er moderator lenger. Jeg også stusset litt på dette. Les her Endret 16. april 2005 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Koselig voodoo Jeg vil rose: Darkness| Har myefornuftige innlegg. Snekkern: Når han kommer med noe er det som regel bra War: Skrevet utrolig mye bra i trenings delen av forumet og vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg vil takke B|Real for han stenger så mange idiotiske tråder!! Henger meg på her :!: Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil takke oivind_dahle og B|real for en strålende jobb som moderatorer og ønsker dem velkommne blandt oss dødelige Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg vil takke oivind_dahle og B|real for en strålende jobb som moderatorer og ønsker dem velkommne blandt oss dødelige Den henger jeg meg på.Men håper de begge kommer tilbake i moderator-stolen så snart som mulig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg vil takke B|Real for han stenger så mange idiotiske tråder!! Holder en knapp på den Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg vil takke B|Real for han stenger så mange idiotiske tråder!! Henger meg på her :!: Not anymore... *savne* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Bare så vi får oppklart dette: Øyvind_dahle har gitt seg; grunnet dame og ny hund. Og B|Real har tatt seg en modereringspause av en rekke personlige årsaker, som jeg syns ikke skal nevnes av andre enn han. Fin tråd du har laget VoOdoO . Dette er en fin "erstatning" for meg siden forslaget til MeTa][iC om Forum-priser ikke gikk gjennom. Jeg vil derfor takke deg for å ha laget denne tråden. Jeg vil også takke øyvind_dahle for at han er flink til å finne artige sider, pene babes, dyktig moderator og litt pga noe annet Og han har fine svar . Jeg vil takke @kd for at han holder liv i SO 3 og er en masekopp, og som lager humor ut av det meste . Jeg vil også takke alle i Rome Total War forumet for hyggelige diskusjoner osv. edit: Og ikke minst vil jeg takke meg selv for at jeg har registrert meg her, så jeg kan få takket . Det var alt for denne gang . Endret 16. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg vil rose VoOdoO for å ha laget denne tråden!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 tåa fordi han var/er en villt fremmed som jeg i høyeste grad kan relatere meg til. Også fordi han sørger for at noen private meldinger når innboksen min. Dessuten fordi han husker en fødselsdag som ikke har stått oppgitt i min profil det siste halvåret. Ueland fordi han ga meg jobb, og fordi han var rask til å rydde opp da jeg postet ti identiske meldinger i én tråd. wh1te fordi han fikk en bæsjunge til å forstå at jo, han var en stor bæsjunge og at jo, han burde skjerpe seg. Mange flere, men. Alle moderatorene for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå