Pysj Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Bytter oftere mobil I fjor ble det kjøpt over 2 millioner nye mobiltelefoner her i landet. Med dette ligger vi langt over det nordiske gjennomsnittet for mobilkjøp. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Sikkert til pass for oss Rart egentlig.. I Sverige får du betalt for å levere inn mobilen din Noen kunne tjent penger på det Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Sikkert til pass for oss Rart egentlig.. I Sverige får du betalt for å levere inn mobilen din Noen kunne tjent penger på det Da er det jo det da, men ikke i Norge Jaja, jeg er en av de som kommer til kjøpe ny telefon snart... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Sikkert til pass for oss Rart egentlig.. I Sverige får du betalt for å levere inn mobilen din Noen kunne tjent penger på det Jaja, jeg er en av de som kommer til kjøpe ny telefon snart... Jeg også, tenker jeg. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Etter russetiden kjøper jeg mobil Lenke til kommentar
Naits Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg kjøpte meg D500 for ikke lenge siden, og skal nok ikke se heeeelt bort ifra at jeg selger den og kjøper K750 hvis den får gode resultater i tester Så får det bli enda et spørsmål når D600 kommer Dyrt å være "dings-oman" gitt Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Greit å være litt high-tech interessert å bytte en gang i blandt,men en kan ikke legge under bordet at dagens mobiltelefoner har kortere levetid heller. Til glede for noen,til ergelse for andre. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg har pleid å bytte ca 1 gang i året i de senere år men tror ikke jeg gidder å bytte k700 mot k750. har litt lyst til å vente på k800 med nytt OS og bedre skjerm og kamera.. syns det er for lite nytt i k750. men designet er Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan ikke si at jeg er en av de som bytter mobil flere ganger i året, men jeg hadde helt klart gjort det hvis økonomien hadde latt meg, så jeg har full forståelse for de som trenger en ny og spennende mobil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 er for lite nytt i k750. men designet er Visste ikke at det var de smiliene der som betydde 'Plastikk', men men Personlig har jeg kjøpt 11 nye mobiler det siste året, noe mindre enn årene før.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Personlig har jeg kjøpt 11 nye mobiler det siste året, noe mindre enn årene før.. Høres skikkelig fornuftig ut. Du er kanskje ikke så flink til å velge? Personlig er det veldig få mobiler på det norske markedet jeg kunne orket å leve med idag: D500 -kjøpt i februar, skal prøve å ha den ett år K700i -solid og ordentlig, ikke noe fiksfakseri 7280 -så lite som kan irritere meg at den faktisk kunne vært aktuell Om du har klart 11 modeller på et år må du enten gjøre noen forferdelig ugjennomtenkte valg eller være håpløs Nokiafan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg