LowBalls Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 funker det skjermkorte her til spillbruk som cs,warcraft,half life2 og doom3? 128 MB ATi Mobility Radeon X300 Graphics eller må man opp i dette skjermkorte 256MB PCI-Express nVidia GeForce 6800 det 256mb korte koster 1800kr mer Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 funker det skjermkorte her til spillbruk som cs,warcraft,half life2 og doom3? 128 MB ATi Mobility Radeon X300 Graphics eller må man opp i dette skjermkorte 256MB PCI-Express nVidia GeForce 6800 det 256mb korte koster 1800kr mer Det X300 kortet sier mange ligger på linje med ATI Radeon 9600 mobile. Så hvis du vil spille relativt nye spill så ikke sats på X300. Jeg regner med du skal kjøpe en Dell 9300 og skal velge skjermkort? Gå for Go6800, det gir sinnsyk ytelse for pengene. Bare søk og les erfaringene til folk på forumet med Dell 9300 maskiner Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei Alex. Jeg skjønner at du strever med dette, og at du gjerne vil ha en maskin som både er en god spillmaskin og som passer til budsjettet ditt. Men du har spurt om dette to ganger før denne uken, og noen ganger før det også. Jeg tror ikke du får noen andre svar om du prøver flere ganger. Skal du bruke maskinen til spillene du nevner blir du aldri fornøyd med at halvgodt skjermkort. Jeg sa når du spurte første gang for tre uker siden at du burde satse på et 6800 Go. Det sier jeg fremdeles. Så da blir spørsmålet: Hvor finner du 1800 kroner? Du må da gå ned på andre deler, for eksempel klare deg uten DVD-brenner. Kjøp RAM fra Komplett, ikke fra Dell. Osv. Og så må du spare... Jeg vet det er tungt å vente når du har nesten alle pengene på sparebøssa, men det er valget du står overfor. Kjøper du nå, må du klare deg med en maskin som ikke er ideell til de tyngste spillene. Eneste andre alternativet jeg kan tenke meg er at du kjøper en stasjonær maskin. Da kan du nok komme i mål med 13000. Men skal du ha en bærbar, er det bare ikke nok.... Geir Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du har jo muligheten X600 og X700 også. Link: http://www.firingsquad.com/hardware/mobility_radeon_x700/ Tester: http://www.trustedreviews.com/article.aspx?head=36&page=2830 RTP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå