FpsStu Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei... Jeg lurer bare på... Hvordan klarer folk som har oppstarts problemer med datan å legge tråder på hardware.no? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 King_mephisto skrev (2002-07-06 12:21): Hei... Jeg lurer bare på... Hvordan klarer folk som har oppstarts problemer med datan å legge tråder på hardware.no? Har en annen pc i huset. Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-07-06 13:14 ] Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 de bruker en annen pc da vel. Folk flest har tilgang til flere pc'er!! Jeg har hvertfall tilgang til en del pc'er! Lenke til kommentar
andgob Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 eller de kan: - dra til en kamerat - gjøre det på skolen/jobben - bibliotek - internettcafè bare noen forslag Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg har to, og det er sjelden begge 2 er nede samtidig. Det er forøvrig sjelden noen av dem er nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå