Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny gaming/web-design PC

Anbefalte innlegg

Tålmodighet lønner seg i dette tilfellet.

Joda, men det hadde vært fint om PC'en hadde kommet før Guild wars realesen :)

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :yes:

Om du ikke gidder å vente i 2 uker for en venice, så greit for meg, gå for en winchester. Men anbefaler deg å vente til venice kommer inn på lager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor man skal bygge en maskin rundt et ATI skjermkort.

Det fornuftige vil vel være å ytnytte Nv4 systemet fullt ut. Dermed kjøpe et SLI hovedkort som ikke blir så fort utdatert og sette på et skjermkort i 6800 - serien. Da kan man oppgradere med antall hardisker og skjermkort når tiden tilsier det...

Lenke til kommentar

Mine tips:

Gå for winchester, hvis det viser seg at venice er en super klokker uten like og er så utrolig mye bedre kan jo du selge winnien, taper ikke så stort på det. SLI trenger man ikke tenke så mye på spør du meg.

Lenke til kommentar
Mine tips:

Gå for winchester, hvis det viser seg at venice er en super klokker uten like og er så utrolig mye bedre kan jo du selge winnien, taper ikke så stort på det. SLI trenger man ikke tenke så mye på spør du meg.

Ikke så gale tips, men du må regna med 2-300kr i tap. Men som jeg sa tidligere så er det opp til deg om du vil vente eller ei.

Lenke til kommentar
Har et budsjett å holda seg t her og ein radeon X850XT vil holda seg ein god stund framover!

Folkene i forumet her vil ikke betale mer enn 4000 kroner for den maskinen etter kort tid. :D

Allså etter 2-3 år kansje. Ka e det du prøve å oppnå med posten din forresten?!?

Lenke til kommentar
Har et budsjett å holda seg t her og ein radeon X850XT vil holda seg ein god stund framover!
Folkene i forumet her vil ikke betale mer enn 4000 kroner for den maskinen etter kort tid. :D
Allså etter 2-3 år kansje. Ka e det du prøve å oppnå med posten din forresten?!?

Jeg bare påpeker det ufornuftige det er å belaste budsjettet med et skjermkort til praktisk talt 4000 kroner. Prisraset vil mer være uker enn år.... Bare søk i forumet her så finner du ut.... ;)

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

Hvis du har lest hele posten så startet det ikke med en X850XT men med en X800XL, men mads89 trengte ikke sjerm så ville han heller ha et X850XT å bruke penger på i stedenfor siden det er et bedre kort. Og dine useriøse poster kan du ta ein annen plass.

Lenke til kommentar
Hvis du har lest hele posten så startet det ikke med en X850XT men med en X800XL, men mads89 trengte ikke sjerm så ville han heller ha et X850XT å bruke penger på i stedenfor siden det er et bedre kort. Og dine useriøse poster kan du ta ein annen plass.

Jeg har fulgt tråden siden den startet, og er forundret over utviklingen.

Det er ikke useriøst å påpeke at skjermkortet utgjør nærmere 1/3 av et budsjett. Og at dette dyre kortet er utdatert allerede.

Lenke til kommentar

Alle grafikk kort blir utdatert etter en stund også et 6800ultra. Du må klare å forstå det!

Ja det har muligheter for sli men det har ati sine kort og (AMR).

Jeg har vert her på dette forumet siden halv tolv i dag å prøvt hjelpe mads89 med å sette opp ein pc for han og så kommer du på kveldingen og lager bare kvalme.

Ja det e økonomisk å setta opp 2x6800ultra kort ja... not siden det vil koste godt over 8000kr og de korta faller ikke så raskt i pris så du vil at eg ska tro. Ytelsen så du får ved å kjøra i sli er bare ikke verdt pengene! Eneste jeg har gjort er å anbefalt et X850XT siden han hadde penger til over på budsjette sitt. Nå gidder jeg ikke å dikutere med deg mer hører du det? Er du med på den? Nok om dette nå....

Hvis du vil sette opp et alternativt system så gjør det då!

Endret av MMORE2001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...