chokke Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Min rogue har rundet lvl 17 og han har veldig lyst på Blackened Defias settet. Lønner det seg hvis jeg får hjelp av guildet? Driter i om det er alliance der, vil ha armouren. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Om du vil ha noe, så får du det. Dra dit Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 1. Det vil sansynligvis bli vanskelig å nå deadmines i live. 2. Du bør ha med deg et ellers ganske bra party for den instancen, level 17 er litt for lavt. Minimum er 5x level 21 i samme party, men også då er instancen ganske vanskelig. 3. Sikker på at der ikkje er andre tilsvarande sett på en meir horde-vennlig plass? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Horde har forsåvidt "... of the Fang", men tror dette er mer Shaman/Druid basert, i Wailing Caverns. Tror det er verdt det, men vent til å gå i Dead Mines med noen levler. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 jada, meitsa mine må lvle litt de og Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 hvis noen vil hjelpe så er det på the maelstorm, whisper zeit. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 1. Det vil sansynligvis bli vanskelig å nå deadmines i live. 2. Du bør ha med deg et ellers ganske bra party for den instancen, level 17 er litt for lavt. Minimum er 5x level 21 i samme party, men også då er instancen ganske vanskelig. 3. Sikker på at der ikkje er andre tilsvarande sett på en meir horde-vennlig plass? 1. tror ikke du vil dø så veldig mye på veien 2. den er ikke vanskelig hvis du har 5x lvl 21 med tank og healer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 jeg har kommet til lvl 20, en annen i guildet er 20 shaman. Venter på at druiden, warrior og magen kommer seg litt opp lvler. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 seriøst drit i og farme set på lvl17. Du kommer til og bytte ut itemsa etter et par levler uanz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå