genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Mitsubishi gir seg Konkurransen ble for tøff for Mitsubishi som nå velger å stenge avdelingen sin i Frankrike og trekke seg ut av det europeiske mobilmarkedet Les artikkelen her. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Opprettet tråd her, da det ikke var noen tråd til nevnte artikkel. Fint om en av skribentene lager link i artikkelen til denne tråden. Synd at Mitsubishi gir seg. Har aldri hatt gleden(?) av å prøve en Mitsubishi-telefon, men etter hva jeg har sett av spesifikasjoner har de noen fine mobiler med MP-kamera, minnekort, bra skjermer osv.. De skal ihvertfall ha skryt for at de prøvde å etablere seg i et hardt marked. RIP Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Mannen i gata i Norge har vel aldre prøvd en Mitsubishi-telefon, og bryr seg vel nevneverdig lite. Men den ene Mitsubishien jeg har prøvd, mangler ikke mye på å kunne være en skikkelig bestselger. Spesifikasjonsmessig banket den det meste ved sitt inntog. Regner med Mitsubishi kommer til å fortsette å være store i Asia dog, så vi får kanskje se de igjen som ukens flørt eller liknende Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er synd at Mitsubishi gir seg, har enda ikke prøvd en telefon fra dem, men har veldig lyst, virker som telefonene deres er minst like bra som de vi får kjøpt her i norge. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Synd, de hadde mye pent i "samlingen" sin Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Heh. Kult at det er interesse for mitsu da. Kanskje jeg selger min her hjemme før jeg skal til Asia igjen til sommern, istedetfor å få byttet den inn der borte (ja, de tar telefoner i innbytte i butikken, kjempebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg