Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

CNET CNBR914W(B) - har ødelagt firmwaren

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte en CNET router, og slet kraftig med å få den til å funke. Den skal stå som DHCP klient mot et UPC modem (som etter sigende har en innebygd router) og i prinsippet fratas alle IP-rettigheter som en router har, og bare fungere som en switch.

I et desperat forsøk på å få den til å funke prøvde jeg å "nedgradere" firmwaren fra 1.65 til 1.2, for å få den til å bli mer lik den firmwaren som var i oppsettmanualen (v1.0). Nå tror jeg at jeg har knotet det til skikkelig. Får ikke kommet inn på web-interfacet (192.168.1.254) lenger, og jeg har et par ting jeg må der inne for å få satt wireless konfigurasjonen riktig. FORDI: alt fungerer nå via kabel, den fungerer som en switch, men den trådløse konfigurasjonen mangler wep og SSID broadcast.

Det hjelper ikke å resette den heller, den har jo nå fått firmwaren og den resettes ikke... jeg trenger hjelp!

Lurer på, er det en annen IP som ble brukt til den firmwaren jeg snakker om? Er det noen her som har erfaring med denne routeren?

Og i tilfelle noen har planer om å kjøpe denne, så anbefaler jeg STERKT å finne noe annet. Har slitt i tre kvelder nå, og det som står over er det jeg har fått til.

Endret av sjbnil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...