Momo Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt HDTV filmer? Vet ikke om dette er riktig forum? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Du får ikke kjøpt HDTVfilmer tror jeg. Da må BlueRay eller HD-DVD komme på markedet først. Lenke til kommentar
H_S Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det finnes noen HD-filmer på dvd, med de er da kodet med Microsoft media 9 eller hva den nå heter, så finnes nok lite med dvd spillere som støtter den. Vet jeg har en HD utgave av Terminator 2 i en SE utgave jeg kjøpte. Ellers har du jo JVC sin D-theater, som er HD men på VHS type kasetter. Regner med at du sitter på en Plasma/LCD tv siden du i det hele tatt vurderer detta ? Trur uansett jeg hadde venta med å skaffe HD filmer til HD-DVD/blueray er ute, Heller satsa på en scaler (http://www.dvdo.com/pro/pro_ishd.html) sålenge. ta en tur innom www.avforum.no oxo, trur det treffer litt mer. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) hørte at nyutgivelsen av Total Recall på dvd skulle inneholde en HD versjon dette hørte eg på filmpolitiet på p3 her er den på cdon Endret 16. april 2005 av fenris1979 Lenke til kommentar
Momo Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Har LCD skjerm på en veldig ok bærbar PC. Det er svigerfar som er gadgetfreak, og når jeg viste ham noen av de filmene som microsoft har lagt ut i HDTV på den bærbare pc'n ville han kjøpe med en eneste gang. Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det er ikke mange filmene til salgs på det europeiske markedet. på www.amazon.com finner du ett ti - tyve talls HD filmer til salgs, (de fleste imax filmer og dukumentarer) deriblant Terminator 2. Har selv kjøpt sistnevnte, den fungerer finfint i mediaplayer 9 eller nyere. Internettconnection er ett must når du skal spille av HD filmen da den krever at du laster ned lisens fra microsoft for avspilling. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hvis du skal ha "ordentlig" HD er D-VHS løsningen, på DVD er det noen WMVHD-filmer tilgjengelig. Her finner du noen, men jeg vet ikke om disse er å få kjøpt med engelsk språk. Endret 16. april 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå