bozoc Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hjelp meg klarer ikke og lagge flere partisjoner paa pcn min. jeg brukker partition magic men nor jeg velger create a new partition. saa kommer det en son greie der vor man kan velge melom 2 location for new partition den ene er before c den andre er after c og bak den sotr det recommanded. men da naar jeg trykker next saa kommer det bare en error boks som det staar a new partition could not be created on drive1. jeg trykker ok paa den da kommer det en ny error boks som sier 7.8 is not a valid floating point value. det samme kommoer paa begge after og before greiene, men vis jeg trykker mange ganger nokk saa kommer det forbi det men da kan jeg ikke velge next paa den plassen. hva er galt hjelp meg fort... takkker for alle svar jeg Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvor stor er den disken, og hvor mye plass har du ledig? Regner med at du trenger en del plass om du skal lage en ny partisjon... Lenke til kommentar
bozoc Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 den er på 120gb har vell kansje 16gb ledig. Lenke til kommentar
bozoc Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 en ting til vis jeg har lagget en til partisjon er det mulig og ta plass fra den andre partisjonen til den andre? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 ja, det er mulig. men tror kanskje du har for lite plass for å lage en ny partisjon. 16GB av 120 er ikke mer enn omtrent 10%... Burde nok hatt mye mer plass ledig enn som så... Flytt over til andre plasser, slett, brenn... Prøv igjen,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå