Dre_C Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg har problemer med joysticken på min SE T610. er det noe å gjøre med dette? Hva vil det koste i så fall. Eller er det best å invistere i ny telefon? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hvis problemene er såpass store at det er en sterk hindring i normal bruk av telefonen og problemene ikke skyldes dårlig bruk fra din side skal ikke dette koste deg noen kroner. Dette går på din 5-årige reklamasjonsrett. Lever mobilen tilbake til forhandler og få den reparert. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Kan en da risikere at de skylder på at det har f.eks. kommet støv inn i telefonen eller noe lignende? Eller bruker det å gå greit å reklamere på slike ting? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 -- Så lenge det ikke er DU som er skyld i feilen ved å bruke mobilen til annet enn den er laget for, eller den ikke er utsatt for påkjenninger som går utover normalt bruk går dette på reklamasjonsretten din. De kan sikkert skylde på at det har kommet støv inn i den, men jeg ser ikke det som en grunn til å tro at det er din skyld. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Kan en da risikere at de skylder på at det har f.eks. kommet støv inn i telefonen eller noe lignende? Eller bruker det å gå greit å reklamere på slike ting? For å svare på det du spør om: Pleier alltid å gå greit med slike ting. SE er ikke vanskelige på det, så lenge du f.eks ikke har sølt væske på telefonen din eller den har fått en slag/klemskade som forårsaker problemet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 på min k700 klarte jeg å ta av dekselet selv og fjerne litt støv og en isolasjons ring som lå rundt joysticken som var litt ødelagt.. etter det var den ok-. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fikset emnetittelen da den var lite beskrivende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå