snoemann Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Hva slags kar er dette ? Og er det noen som har noen tips om hvordan man tar de enklest mulig, fikser dem med bfg, men har liksom ikke uendelig ammo med den Endret 16. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Dette er Doom online tipper jeg? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Resurrection of Evil =) Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Beste måten er å bruke Artifacten, for så å løpe på kloss hold å skyte i vei med den dobbeltrøra hagla. Han tåler max 1 eller 2 skudd. Jeg syns forresten utseendet på dette monsteret er utrolig stygt. Ikke at jeg synes de andre monstrene er "pene", men den er stygt laget og passer ikke inn i hele tatt. Første gangen jeg så den, trodde jeg plutselig at jeg satt å spillte Quake. Men uansett, måten jeg sa mener jeg er den beste måten å ta dette beistet på. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Oki ja det er kanskje det =) Tror aldri jeg prøvde den teknikken der.. høres bra ut.. testa den på div andre =) Men nå er det rundet så =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå