zits Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) hei, jeg prøver og instalere win2k, men jeg får ikke boota fra cd'en, får feilmeldingen: "Memmory Owerflow. dette er en backup cd jeg har laget, da jeg ikke finner orginalen akkurat nå. noen som veit hvordan jeg kan fikse dette. Endret 16. april 2005 av zits Lenke til kommentar
zits Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 "Bump" etter så kort tid er ikke lov. Min 24 skal gå før du bumper tråden, så fremt du ikke har noe informativt å skrive. Ut ifra det har jeg ikke noe særlig å påføye. Har maskinen funket fint før du prøvde å installere Windows? Lenke til kommentar
zits Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 "Bump" etter så kort tid er ikke lov. Min 24 skal gå før du bumper tråden, så fremt du ikke har noe informativt å skrive. Ut ifra det har jeg ikke noe særlig å påføye. Har maskinen funket fint før du prøvde å installere Windows? beklager det. Men jeg har lyst på å instalere windows 2000 istenden for win xp 64. får ikke spilt doom3 på win xp 64, det er hoved grunnen til at jeg vil instalere win 2000, så jeg kan spille flere spill. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 hei. er det riper i cd plata? det du kan gjøre er å ta en cd til cd kopiering med ditt favoritt brenner program. dette bruker å funke. ellers kan du lage en ISO fil av hele cd`en din og overføre den til en annen pc. så kan du brenne ISO fila som Image, med f. eks Nero. da vil den i teorien bli bootbar. har aldri feila til meg iallefall. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå