Stein Erik Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 hei. har nett kjøpt et geforce 4 kort men etter et par minutt i 3dmark 2k1se so låser maskinen seg da samma jelle i sof2, deltaforce 3 har ikkje overklokka noke har dei nyaste driverne til sjermkorte + via 4 in 1 noken so vett ka eg skal jere for og få da til og virke? stein erik Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Hei Blir kortet veldig varmt ? Evt. hvor stor strømforsyning har du ? Gf4 er ikke akkurat det kortet som trekker minst strøm :smile: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg tror nok at det er varmeutviklingen, Det skjedde det samma med meg. Kjøp noen kabinettvifter så er saken biff Lenke til kommentar
molukk Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det _KAN_ være hovedkortet. Har her på forumet og det er andre som har problemer med gf4 kort på ett abit kt7a hk.Ellers så er det en fix til gf4 kort til dette hovedkortet.oxo kan du jo prøve å sette inn noen vifter.Hvilken versjon har du av hovedkortet ? :smile: Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg har samme problem, har også abit kt7a hk og gf4 kort..... Det er ikke varmen som gjør det, bør ikke vær det siden jeg har romtemp i kabinettet (120mm vifte som blåser inn på siden, og rett på skjermkort) Så regner med at det er et problem med abit kt7a kort og gf4, håper at der fins en fix for dette Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Abit har komt ut med en fix til dette, men du må oppdatere bios. Problemmet mitt løser seg ikke likevel, siden denne er til v1.2 og 1.3 av kortet og jeg har 1.1 :sad: Men håper dette hjelper andere http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.php?threadid=99148 Lenke til kommentar
Stein Erik Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 korte blir ikkje varmt har 5 kabinett vifter har et cheftec midi tower strømforsyningen er 340 w Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Det kan hende at det er en IRQ konflikt. Har du en PCI kort rett under AGP'en? Isåfall, flytt det nedover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå